پیولی: این قهرمانی مبارک همه میلانی‌های دنیا/ اینزاگی: تبریک به میلان، آن‌ها فوق العاده بودند



پیولی،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
استفانو پیولی سرمربی باتجربه میلان تاکید کرد هواداران این تیم شایسته جشن فتح اسکودتو هستند.

به گزارش ورزش سه، میلان امشب با ارائه نمایشی مقتدرانه در نیمه اول با نتیجه 3-0 ساسولو را شکست داده و اولین قهرمانی خود در سری آ پس از 11 سال را به‌دست آورد. استفانو پیولی که اولین اسکودتوی خود به‌عنوان سرمربی را امشب کسب کرد، مدعی شد روسونری در طول فصل جاری ثبات بالایی داشته و منسجم‌تر از رقیب مستقیم خود اینتر عمل کرده است.

 

استفانو پیولی گفت: "من برای بازیکنان میلان، برای خودم، کادر فنی، باشگاه، مدیران و هواداران فوق‌العاده‌مان خوشحالم. همچنین برای تمام میلانی‌های سراسر دنیا که شایسته جشن گرفتن بابت فتح این اسکودتو هستند نیز خوشحالم. ما همیشه به فتح عنوان قهرمانی اعتقاد داشته‌ایم و مطمئنا حالا بابت رسیدن به این هدف خوشحالم. ما در طول فصل باثبات‌تر از اینتر بودیم و اگر به این موفقیت برسید به این معنی است که تداوم داشته‌اید.

 

دوست ندارم به این موضوع اشاره کنم، اما فکر می‌کنم آخرین مسابقه‌ای که باختیم مقابل اسپتزیا بود که البته نباید آن اتفاقات رخ می‌داد. ذهنیت و هویت بازیکنان در این مدت فوق العاده بود و آنها هرگز تسلیم نشدند. حتی بازیکنانی که زیاد در ترکیب قرار نمی‌گرفتند نیز از ریتم و انرژی کافی برخوردار بوده و بسیار خوب عمل می‌کردند.

 

من و کادر فنی از کار با این بازیکنان لذت بردیم، ما برای تک تک مسابقات آماده شده و سعی کردیم راه حل‌های مناسبی برای تیم پیدا کنیم. همه ما از کاری که انجام می‌دهیم لذت می‌بریم و این مهم‌ترین مسئله است. ما همیشه ایده‌های روشن و هدف دقیقی داشتیم و شرایط بهتر از فصل گذشته بود. 

 

پائولو مالدینی و ماسارا کارگردانان تیم بوده و ترکیبی برنده از بازیکنان جوان و باتجربه ساختند و ما نیز ذهنیت برنده را به تیم تزریق کردیم. ما مخصوصا در دفاع شجاع بوده و با تمام توان دفاع می‌کردیم که این باعث شد در بسیاری از مسابقات فصل موفق به ثبت کلین‌شیت شویم. ایده من این است که شرایط بازیکنان ترکیب فعلیِ تیم را بهبود بخشم، اما بدون در اختیار داشتن مهره‌های بااستعداد همه چیز دشوارتر می‌شود. توانایی باشگاه در جذب بازیکنان مستعد چنین نتایجی را به‌همراه داشت و حالا به همه تبریک می‌گویم."

 

***

 

اینزاگی: تبریک به میلان، آن‌ها فوق العاده بودند

سیمونه اینزاگی، سرمربی اینتر‌ معتقد است امتیازات از دست رفته در ابتدای فصل در ناکامی آن‌ها در فتح اسکودتو تاثیرگذار بوده است.

 

اینزاگی،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی

اینتر امیدوار بود که در بازی امشب خود مقابل سمپدوریا به پیروزی دست پیدا کند و در سمت مقابل ساسولو میلان را شکست دهد. نراتزوری کار خود را به‌خوبی انجام داد اما رقیب همشهری نیز موفق شد در یک بازی نه‌چندان دشوار با سه گل ساسولو را شکست دهد تا دست شاگردان سیمونه اینزاگی از کسب جام کوتاه بماند.

 

سیمونه اینزاگی در پایان بازی گفت: "من به این بچه‌ها و این تیم فوق العاده تبریک می‌گویم. فصل فوق العاده‌ای داشتیم که می‌توانست به شکل عالی تمام شود. به میلان بابت قهرمانی تبریک می‌گویم و شاید امتیازاتی که ما در ابتدای فصل از دست دادیم باعث شد که حالا قهرمان نشویم. میلان یک فصل فوق العاده را پشت سر گذاشت و به آنها باز هم تبریک می‌گویم. ما هم 84 امتیاز کسب کردیم که واقعاً خوب است. در حال حاضر دوست دارم که تیم را تشویق کنم و بعد از آن اتفاقاتی که رخ داده را مورد بررسی و آنالیز قرار دهم.

 

ما موفق شدیم در این فصل دو جام کسب کنیم اما ناکامی در کسب قهرمانی قطعاً اتفاقی تلخ محسوب می‌شود. ما در 9 دیدار از 10 بازی به پیروزی دست پیدا کردیم و باید بررسی کنیم که چرا در آن یک مسابقه سه امتیاز را کسب نکردیم. ما مسیر فوق العاده‌ای را طی کردیم. همانطور که گفتم دو جام به‌دست آوردیم و در لیگ قهرمانان نیز تنها برابر تیم‌های فینالیست شکست خوردیم. واقعاً فکر نمی‌کردیم که چنین مسیری پیش روی ما باشد اما باز هم هیچ‌کس از اینکه دوم می‌شود خوشحال نیست."

 

اینزاگی در ادامه گفت: "در ماه جولای بسیاری اعتقاد داشتند که اینتر جزو چهار تیم برتر هم نمی‌شود یا اینکه حداکثر فصل را با چهارمی به پایان می‌رساند. با این حال به‌واسطه تلاش بچه‌ها و مربیان نظر همه در این‌باره عوض شد. اکنون باید با رئیس باشگاه درباره آینده تیم صحبت کنم.  کارهای زیادی پیش روی ما برای انجام دادن وجود دارد. ما خیلی هوادار داریم که چیزی جز خوشحالی حق آنها نیست."

 

اینزاگی در مورد حسرت بزرگش در این فصل نیز گفت: "من هنوز هم از بازی رفت مقابل لیورپول در لیگ قهرمانان اروپا حسرت می‌خورم چرا که فکر می‌کنم ما سزاوار نتیجه‌ای بهتر از آن بودیم. در مورد لیگ هم باید بگویم که احتمالاً نتایج ابتدایی فصل تاثیر زیادی روی قهرمان گذاشت."

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------