خشم‌ مسی از رئیس بارسلونا؛ دیگر در موردم حرف نزن!



لیونل مسی،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
به نظر می‌رسد که لیونل مسی از اظهارات پیاپی خوان لاپورتا درباره خودش خسته شده است.

به گزارش ورزش سه، سال گذشته و هنگامی که خوان لاپورتا یک بار دیگر کاندیدای ریاست باشگاه بارسلونا شد یکی از وعده های انتخاباتی او تمدید قرارداد با لیونل مسی بود. لاپورتا تاکید کرد که اولویت خود را حفظ فوق ستاره آرژانتینی قرار خواهد داد و قرارداد او را تمدید می‌کند. 

 

چند هفته بعد اما اوضاع کاملاً متفاوت از وعده های خوان لاپورتا پیش رفت. جایی که در یکی از شوکه‌کننده ترین اتفاقات نقل و انتقالاتی تاریخ فوتبال مشخص شد باشگاه بارسلونا نمی تواند قرارداد لیونل مسی را تمدید کند و بعد از 17 سال پر افتخار و شگفت انگیز راه دو طرف از یکدیگر جدا شده است.

 

لیونل مسی به وضوح دوست داشت که به کار خود در بارسلونا ادامه دهد و نهایتاً چند سال بعد در این تیم از فوتبال خداحافظی کند. با این وجود مشکلات اقتصادی باشگاه کاتالانی مانع از رقم خوردن این اتفاق شد و نهایتاً همانطور که پیش‌بینی می‌شد مسی به پاری سن ژرمن پیوست.

 

خوان لاپورتا در این مدت چندین بار با رسانه های مختلف مصاحبه کرده که در اکثر قریب به اتفاق آنها درباره جدایی لیونل مسی حرف زده است. به عنوان مثال رئیس بارسلونا بعد از جدایی لیونل مسی گفت: "من از مسی عصبانی نیستم چون او را تحسین می‌کنم. می‌دانم که او علاقه زیادی به ادامه حضور در بارسا داشت اما در عین حال فشارهای زیادی به خاطر پیشنهاداتی که داشت روی او بود. همه چیز نشان می‌دهد که او از پیش، پیشنهادی از پی اس جی داشت. همه می‌دانستند که او پیشنهادی جدی دارد. مسی این موضوع را به ما گفته بود. 

 

من هرگز به حرکت رو به عقب فکر نمی‌کنم. باور دارم که بهترین کار را برای بارسا انجام می‌دهم. هیچکس نمی‌تواند باشگاه را به خطر بیاندازد. تا لحظه آخر امیدوار بودم که مسی بگوید که می‌ماند و حاضر است رایگان برای تیم بازی کند. من دوست داشتم این اتفاق رخ دهد و او من را قانع کند. می‌دانستم که لیگ این موضوع را می‌پذیرفت. اما ما نمی‌توانیم چنین درخواستی از بازیکنی در این سطح داشته باشیم.

 

یا همین مصاحبه اخیر رئیس بارسلونا که به شایعات بازگشت لیونل مسی به این تیم واکنش نشان داده و گفته بود:"من هیچ پیامی از طرف مسی یا نزدیکان او درباره احتمال بازگشت به بارسلونا دریافت نکرده‌ام. ما تا به امروز هیچ بحثی درباره چنین موضوعی با هیچکس نداشته‌ایم. من دیگر مانند قبل رابطه نزدیکی با مسی ندارم. جدایی او باعث شد که بیشتر از جنبه ورزشی، از نظر شخصی و خانوادگی احساس بدی داشته باشم."

 

البته این ها تنها دو مورد از چندین مصاحبه خوان لاپورتا در مورد فوق ستاره آرژانتینی بوده و رئیس بارسلونا عموما در تمام مصاحبه های خود در این مورد حرف زده است؛ موضوعی که به نظر می‌رسد باعث کلافگی لیونل مسی شده است.

 

در همین راستا کادناسر گزارشی منتشر کرده و مدعی شده که لئو مسی از اظهارات علنی خوان لاپورتا در مورد خودش کاملا خسته شده است. حتی خورخه مسی چند ماه پیش با لاپورتا تماس گرفت و از رئیس باشگاه بارسلونا درخواست کرد که در هر مصاحبه ای از پسرش نام نبرد.

 

با توجه به این گزارش و البته اتفاقاتی که در تابستان گذشته بین خوان لاپورتا و لیونل مسی رخ داد به نظر می رسد که روابط بین دو طرف کاملاً تیره و تار شده و باید دید که آیا رئیس بارسلونا باز هم در مصاحبه های بعدی خود در مورد فوق ستاره آرژانتینی صحبت خواهد کرد یا خیر.

 


کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------