سکوت آخرین یاغی سرخابی‌ها در برابر سوال معروف؛ نادری در مورد جدایی از پرسپولیس هم حرف نزد!



محمد نادری،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
محمد نادری هیچ صحبتی در مورد جدایی از پرسپولیس انجام نداد و ترجیح داد پاسخ سوالی در مورد تیم محبوبش را هم ندهد.

به گزارش ورزش سه، محمد نادری در 25 سالگی هم تجربه حضور در استقلال را داشته و هم پرسپولیس تا تبدیل به یک یاغی در فوتبال ایران شود. این چالشی است که بازیکنان معدودی جرات تجربه کردنش را داشته اند و معمولا هم بعد از آن بارها با سوالی تکراری و آزار دهنده مواجه شده اند؛ سوالی با این مضمون که با وجود بازی در هر دو تیم، واقعا طرفدار کدامیک هستی. نادری برخلاف بعضی از یاغی ها که ابایی از معرفی تیم محبوب خود ندارند، ترجیح داد پاسخ این سوال را ندهد.

 

او که فصل جاری را با آلتای اسپور ترکیه به پایان رساند امشب میهمان برنامه فوتبال برتر بود و در پاسخ به این سوال که استقلالی هستی یا پرسپولیسی گفت: هرکسی بالاخره یک تیم را دوست دارد ولی نمی خواهم در این مورد صحبتی انجام دهم.

 

او در مورد جدایی از پرسپولیس و حضور در استقلال گفت: بعضی از چیزها را نمی توانم بگویم. دو سال بود که در این مورد صحبت نکردم و اگر می شود الان هم نکنم. شرایط به گونه ای بود که باید از پرسپولیس جدا می شدم.


سال فوق العاده ای در استقلال داشتم. یک سال آنجا بازی کردم ولی انگار سال ها در آن بازی کردم.

 

میثاقی بعد از صحبت های نادری در خصوص هواداران استقلال و تبریک قهرمانی این تیم توسط نادری، به کنایه از حدس تیم محبوب او خبر داد. مجری برنامه فوتبال برتر در پایان گفت و گوی امشب یک بار دیگر از نادری خواست تا در مورد پرسپولیس صحبت کند ولی این بازیکن جوان ترجیح داد همان سیاست قبلی (سکوت) را در پیش بگیرد. البته نادری در پایان صحبت های خود اعلام کرد که در ایران فقط برای استقلال بازی می کند.

 


کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------