بیانیه ملی‌پوشان وزنه برداری: می‌خواهیم مشکلات برطرف شود، نه اینکه رئیس فدراسیون بی احترامی کند



بیانیه ملی‌پوشان وزنه برداری،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
اعضای تیم ملی وزنه‌برداری ایران با انتشار بیانیه دیگری اعلام کردند که هتل ۵ ستاره یا چیزی بیشتر از حقشان نخواسته اند و تنها می‌خواهند که مشکلات حل و شأن آنها حفظ شود.

به گزارش ایسنا، اعضای تیم ملی وزنه برداری ایران در اعتراض به شرایط نامناسب اردویی و نبود امکانات اردو را ترک کردند و اعلام کردند که تا زمانی که شرایط بهبود پیدا نکند به اردو برنمی‌گردند. علی مرادی، رییس فدراسیون وزنه برداری نیز در واکنش به این اتفاق عنوان کرد که "شرایط اردوی مناسب بوده" و عنوان کرد که "تنها دو روز غذا نامناسب بوده است" و "اگر وزنه‌برداران هتل ۵ ستاره می خواهند نمی تواند برای آنها فراهم کند."

 

اکنون وزنه‌برداران به طور مشترک بیانیه دیگری در صفحه اجتماعی خود منتشر و در آن اعلام کردند که به دنبال هتل ۵ ستاره نیستند و چیزی بیشتر از حقشان نخواسته‌اند. آنها در این بیانیه مشکلات خود را بازگو کردند و گفتند که حتی کارمندان فدراسیون هم شأن و احترام وزنه‌برداران را حفظ نمی‌کنند.

 

متن بیانیه وزنه‌برداران به شرح زیر است: 

به نام خدا

 

با سلام خدمت مردم عزیز ایران و مسئولان محترم ورزش؛

 

ما اعضای تیم ملی وزنه برداری همیشه خود را سرباز مردم ایران و انقلاب دانسته‌ایم و برای اعتلای نام میهن و شادی هم‌وطنان از هیچ تلاشی فروگذار نکرده‌ایم. حتی با وجود اینکه شرایط نامناسب اردویی از مدت‌ها پیش وجود داشت اما به خاطر افتخارآفرینی برای ایران و اهتزاز پرچم کشور عزیزمان، سکوت کردیم. امروز اما دیگر ادامه این روند سخت و طاقت‌فرسا شده است.

 

باید تاکید کنیم که هرگز،‌ چه در گذشته و چه حالا که بنا را بر انتقاد و اعتراض گذاشته‌ایم، چیزی بیشتر از حقمان یا در حد هتل پنج ستاره نخواسته‌ایم. فقط می‌خواهیم شأن ما حفظ شود. اینکه ورزشکاران با سهمیه بندی شدن آب معدنی مواجه شوند، زیبنده تیم ملی ایران نیست.

 

ما فقط می‌خواهیم مشکلات موجود برطرف شود نه اینکه بیشتر از قبل از سوی رییس فدراسیون مورد بی احترامی قرار بگیریم. ما قبلا هم این مشکلات را با رییس فدراسیون در میان گذاشته بودیم اما با برخورد نامناسبی روبرو شدیم. 

 

مشکل ما، کیفیت بد غذاست که با ارزان ترین مواد غذایی تهیه می شود. حقوق و پاداش به ملی پوشان پرداخت نمی شود یا به صورت سلیقه ای انجام می شود. کافی است که حقوق ورزشکاران را با کارمندان فدراسیون مقایسه کنید و متوجه می شوید که یک ملی‌پوش، یک چهارم کارمند فدراسیون حقوق می‌گیرد. 

 

خوابگاه وزنه برداری مدت زمان زیادی است که نیاز بازسازی دارد و امکان اسکان در آن در بسیار سخت است. 

 

با وجود اینکه پس از تمرینات سنگین و پرفشار نیاز به ریکاوری داریم، فیزیوتراپ در کنار تیم نیست، سونا و جکوزی نیز یک سال است که خراب‌اند و تعمیر نشده اند. سیستم های گرمایشی و سرمایشی خوابگاه هم همین شرایط را دارند. برگزاری کنسرت‌ها در سالن مسابقه، مخل آسایش و استراحت وزنه برداران شده و حتی پیمانکار، یکی از درهای ورود به رستوران وزنه برداری را هم به روی ملی پوشان بسته است!

 

جدا از این مشکلات، برخی افراد ناکارآمد و نالایق در فدراسیون در مواردی ورود کنند که در حیطه وظایفشان نیست و مهم‌تر اینکه برخورد نامناسبی هم با ملی پوشان دارند و به نظر می رسد حفظ شأن و احترام ورزشکار، در فدراسیون وزنه برداری جایی نداشته باشد. 

 

از اینکه ممکن است اعتراض ما خاطر مردم عزیز ایران و به ویژه علاقه‌مندان به ورزش را مکدر کرده باشد، ناراحتیم و امیدواریم مسئولان امر،‌ به درخواست ما که بهبود شرایط و فراهم کردن امکانات در شأن تیم ملی جمهوری اسلامی ایران است، حسن نظر داشته باشند. 

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------