آزمون به اردوی تیم ملی اضافه شد/ دیدار دوستانه ایران - الجزایر؛ ۲۲ خرداد در قطر



تیم ملی ایران،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان به اردوی شاگردان دراگان اسکوچیچ در دوحه اضافه شد.

با نظر کادر فنى ملى پوشان صبح امروز زیر نظر مربى بدنسازى طبق برنامه تمرین سبکى را پشت سر گذاشتند و عصر امروز دومین جلسه تمرینى اردوى دوحه را در زمین باشگاه السد انجام خواهند داد.

 

سردار آزمون مهاجم باشگاه بایر لورکوزن هم امروز به اردوى تیم ملى ملحق شد.

 

ایران - الجزایر؛ ۲۲ خرداد در قطر/ طلسم بازی‌های دوستانه تیم ملی شکست

با اعلام مدیر ارتباطات فدراسیون فوتبال الجزایر، دیدار تدارکاتی این تیم برابر ایران در کشور قطر قطعی شده است و دو تیم روز ۲۲ خرداد به مصاف هم خواهند رفت.

 

تیم ملی فوتبال ایران در حال حاضر در اردوی آماده سازی قطر به سر می‌برد. ایران پیش از این مذاکراتی با چند کشور آفریقایی از جمله کنگو، کامرون و الجزایر برای انجام بازی تدارکاتی در فیفادی ژوئن انجام داده بود.

 

آفریقای جنوبی هم تازه‌ترین حریف احتمالی ایران بود که با اعلام سرمربی اش، قصد داشت روز ۲۳ خرداد در دوحه به مصاف تیم ملی کشورمان برود.

 

با این حال به نظر می‌رسد دیدار با الجزایر در قطر برای شاگردان «دراگان اسکوچیچ» قطعی شده است و ایران می‌تواند حداقل یک بازی تدارکاتی داشته باشد.

 

این خبری است که «صلاح بی-عبود» مدیر ارتباطات و روابط عمومی فدراسیون فوتبال الجزایر آن را اعلام کرده است.

 

وی در این خصوص به رادیو ملی الجزایر گفت: آنچه قطعی است این است که الجزایر روز ۱۲ ژوئن (۲۲ خرداد) در دوحه به مصاف ایران خواهد رفت. توافقی بین دو تیم وجود دارد. منتظر رسمی شدن امور در سطح سازماندهی و لجستیکی هستیم.

 

مدیر ارتباطات فدراسیون الجزایر اعلام کرد که بعد از رسمی شدن، این خبر در سایت فدراسیون الجزایر منتشر خواهد شد.

 

تیم ملی ایران قرار بود برای انجام بازی تدارکاتی در روز ۱۵ خرداد، راهی کشور کانادا بشود و در شهر ونکوور دیداری با این تیم داشته باشد. علاوه بر این برنامه ریزی شده بود تا ایران با اکوادور هم در کانادا بازی کند اما این اردو، از سوی دولت کانادا لغو شد.

 

در ادامه، ایران قصد داشت سفری به کشور اروگوئه داشته باشد و با تیم ملی این کشور بازی کند؛ اتفاقی که با درخواست دراگان اسکوچیچ سرمربی ایران به دلیل دوری مسافت نهایی نشد.

 

چراغ سبز سرمربی آفریقای‌جنوبی برای بازی دوستانه با ایران در دوحه
به گزارش مهر، «هوگو بروس» سرمربی آفریقای جنوبی ابراز امیدواری کرد تیمش بتواند برابر ایران بازی تدارکاتی داشته باشد.

 

وی گفت:  احتمال زیادی وجود دارد که تیم ما در راه بازگشت از مراکش، روز سیزدهم ژوئن (۲۳ خرداد) با ایران در دوحه دیدار کند زیرا ما از طریق دوحه به مراکش سفر می‌کنیم.

 

او افزود: شاید وقتی از مراکش برگردیم چند روزی در دوحه بمانیم تا در آنجا مقابل ایران بازی کنیم، اما فعلاً قطعی نیست زیرا هیچ چیز نهایی نشده است. اگر این‌طور باشد، برای ما اتفاق بسیار خوبی خواهد بود زیرا به دنبال بازی بودیم.


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------