تحقیر بلژیک به دست هلند و باخت سنگین کرواسی در خانه/ فرانسه با شکست آغاز کرد



دیدار تیم ملی هلند و بلژیک،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
تیم‌های ملی بلژیک و کرواسی در خاک خود، شکست‌های سنگینی را برابر رقبای‌شان متحمل شدند.

به گزارش تسنیم، جمعه شب در ادامه دیدارهای هفته نخست مسابقات فوتبال لیگ ملت‌های اروپا، کرواسی در گروه نخست از لیگ A میزبان اتریش بود و با نتیجه 3 بر صفر مغلوب شد.

 

مارکو آرناتوویچ در دقیقه 41، مایکل گرگوریتش در دقیقه 54 و مارسل سابیتزر در دقیقه 57، دروازه شاگردان زلاتکو دالیچ را گشودند.

 

در دیگر بازی این گروه، تیم ملی فرانسه مقابل دانمارک صف‌آرایی کرد و با نتیجه 2 بر یک شکست خورد. کریم بنزما در دقیقه 51 موفق به گلزنی شد، اما آندریاس کورنلیوس در دقیقه 68 گل تساوی دانمارک را به ثمر رساند. این پایان کار نبود و کورنلیوس در دقیقه 88 گل دوم را برای شاگردان کاسپر هیولماند به ارمغان آورد.

 

بلژیک هم در گروه چهارم لیگ A، در خانه خود پذیرای هلند بود و با شکست 4 بر یک تحقیر شد. استیون برخواین در دقیقه 40، ممفیس دپای در دقایق 51 و 66 و دنزل دومفریس در دقیقه 62 برای لاله‌های نارنجی گلزنی کردند. میچی باتشوایی در دقیقه 3+90 توانست یکی از گل‌های خورده شیاطین سرخ اروپا را جبران و از سنگینی شکست این تیم کم کند.

 

در گروه سوم از لیگ C نیز بلاروس با نتیجه یک بر صفر مغلوب اسلواکی شد.

 

همچنین در گروه اول از لیگ D، لتونی با نتیجه 3 بر صفر از سد آندورا گذشت و مولداوی در خانه لیختن اشتاین به برتری 2 بر صفر دست یافت.

 

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------