کیلینی راهی لیگ MLS آمریکا شد/ جدایی لاکازت از آرسنال



کیلینی،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
انتقال جورجو کیلینی به لس‌آنجلس اف‌سی قطعی شده و به زودی رسماً اعلام خواهد شد.

به گزارش خبرورزشی، جورجو کیلینی مدافع باتجربه یوونتوس که این فصل از تیم ۱۸ سال گذشته‌اش جدا شد، به آمریکا رفت.

 

«اسکای» ایتالیا خبر داد که کیلینی ۳۷ ساله با باشگاه آمریکایی لس‌آنجلس اف‌سی به توافق رسیده و به زودی قرارداد رسمی امضا خواهد شد.

 

***

 

لاکازت از آرسنال جدا شد

باشگاه آرسنال از پایان همکاری با مهاجم فرانسوی خبر داد.

 

لاکازت،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی

به گزارش ایلنا، باشگاه آرسنال از طریق وبسایت خود اعلام کرد الکساندر لاکازت با اتمام قراردادش از این تیم جدا می شود.

 

لاکازت از زمان پیوستن به آرسنال در تابستان 2017، 206 بازی در تمامی رقابت ها برای تیم لندنی انجام داد و 71 گل به ثمر رساند.

 

او در سال‌های 2017 و 2020 به ترتیب با توپچی ها فاتح سوپرجام انگلیس و جام حذفی شد.

 

***

 

مانه جدایی‌اش از لیورپول را تأیید کرد

مهاجم سنگالی لیورپول به نوعی برنامه‌اش برای جدایی‌ از این تیم را تأیید کرد.

 

به گزارش تسنیم، سادیو مانه که تنها یک فصل دیگر با لیورپول قرارداد دارد، زمزمه جدایی‌اش از این تیم پیش از فینال لیگ قهرمانان اروپا برسر زبان‌ها افتاد و با اظهارنظری که شب گذشته (جمعه) در کنفرانس خبری تیم ملی فوتبال سنگال داشت، به نظر باید جدایی او از جمع سرخپوشان بندر لیورپول را در پنجره نقل‌وانتقالات زمستانی جاری قطعی دانست.

 

مانه 30 ساله در کنفرانس خبری پیش از بازی امشب (شنبه) تیم ملی فوتبال سنگال مقابل بنین در مرحله انتخابی جام ملت‌های آفریقا 2023 در واکنش به خبرنگاری که به او گفت «بر اساس نظرسنجی صورت گرفته، 60،70 درصد مردم سنگال می‌خواهند که تو از لیورپول جدا شوی» گفت: من کاری را خواهم کرد که آنها می‌خواهند. عجله نکنید، به زودی خواهیم دید که چه می‌شود.

 

گفته می‌شود باشگاه بایرن مونیخ وضعیت سادیو مانه را زیر نظر دارد و او را گزینه مناسبی برای جانشینی روبرت لواندوفسکی می‌بیند. طبق گزارش‌های منتشرشده؛ حسن صالیحمیدزیچ مدیر ورزشی تیم فوتبال بایرن مونیخ پیشنهادی با دستمزد 17 میلیون پوند در سال به مانه ارائه کرده که همین موضوع این مهاجم سنگالی را برای ترک تیم وسوسه کرده؛ این در حالیست که حقوق فعلی وی در لیورپول 5.2 میلیون پوند است.

 

لیورپول که در سال 2016 مانه را در ازای 34 میلیون پوند از ساوتهمپتون خرید، حالا به دنبال فروش این بازیکن در ازای 42.5 میلیون پوند است. پاری‌سن‌ژرمن هم وضعیت مانه را زیرنظر دارد اما به نظر می‌رسد بایرن دست برتر را در این موضوع دارد.

 

سادیو مانه تاکنون در 269 بازی آمار 120 گل‌زده و 48 پاس‌گل را از خود در لیورپول برجای گذاشته است. او در این مدت به این تیم برای کسب 6 جام از جمله یک قهرمانی در  لیگ برتر انگلیس و یک قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا کمک کرده است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------