آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

گناه دروازه‌بان استقلال چیست/ باید با مشت بر سر دختر جیمی جامپ می‌کوفت؟!

فدراسیونی ها برای جلوگیری از دخالت از بیرون و ممانعت دوباره از ورود زنان این رای را صادر کرده اند تا موقعیت خودشان هم به…

مانچینی: حیف شد خیلی زود گل تساوی را دریافت کردیم/ فلیک: برابر ایتالیا اشتباهات زیادی داشتیم



مانچینی،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
سرمربی تیم ملی ایتالیا از نحوه بازی شاگردانش در دیدار با آلمان تمجید کرد.

به گزارش ایسنا به نقل از فوتبال ایتالیا، تیم ملی فوتبال آلمان در لیگ ملت های اروپا به مصاف ایتالیا رفت. این دیدار برنده نداشت و بازی با تساوی یک بر یک به پایان رسید.  در این بازی لورنزو پیگرینی بازیکن تیم رم ایتالیا در دقیقه ۷۰ برای ایتالیا گلزنی کرد اما تنها سه دقیقه بعد جاشوا کیمیش گل تساوی را به ثمر رساند.

 

روبرتو مانچینی سرمربی تیم ملی ایتالیا تاکید کرد تیمش علیرغم نمایش خوب مقابل آلمان در لیگ ملت ها راهی طولانی در پیش دارد. سرمربی آتزوری گفت:  یک نتیجه چیزی را تغییر نمی‌دهد، ما راه بسیار طولانی در پیش داریم. بچه‌ها واقعا خوب کار کردند. بازی مقابل آلمان به هیچ وجه آسان نیست زیرا آلمان یکی از بهترین تیم های جهان در حال حاضر است. ما در ابتدا کمی ترسو بودیم، سپس به آرامی شروع به بازی همیشگی خودمان کردیم. حیف شد که بلافاصله گل تساوی را دریافت کردیم وگرنه می‌توانستیم بازی را ببریم. بازیکنانم در این دیدار کار بزرگی انجام دادند. در بازی قبل نیز گفتم که مشکل ما این است که از فرصت های خود به خوبی استفاده نمی‌کنیم.

 

***

 

فلیک: برابر ایتالیا اشتباهات زیادی داشتیم

سرمربی آلمان می‌گوید که تیمش در تساوی یک بر یک مقابل ایتالیا در لیگ ملت‌ها اشتباهات زیادی داشته است.

 

فلیک،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی

فلیک بعد از این دیدار گفت:  ما بازی را خوب شروع کردیم و بعد از ۱۵، ۲۰ دقیقه راه خود را گم کردیم. باید برای دیدار بعدی بهتر شویم. ما آنچه را که در تمرینات تمرین کرده بودیم در بازی به کار نبردیم و این اولین بار نیست که این اتفاق می‌افتد. ایتالیا بسیار منسجم‌تر از آن چیزی بود که انتظار داشتیم بنابراین خوب بود  که بلافاصله توانستیم گل تساوی را به دست آوریم.

 

او در بخش دیگری از صحبت های خود گفت: لیگ ملت‌ها به شما اجازه می‌دهد همیشه با حریفان بسیار قدرتمندی روبه‌رو شوید. عملکرد ما به طور کلی امروز نسبتا منفی بود، ما باید کارهای بیشتری انجام دهیم.  

 

فلیک درباره حذف ایتالیا از انتخابی جام جهانی نیز گفت: ایتالیا کشوری است که با فوتبال زندگی می‌کند و نفس می‌کشد. آن‌ها از نظر دفاعی مستحکم هستند. من مانچینی و نحوه بازی تیمش در یورو ۲۰۲۰ را تحسین می‌کنم. همه ما کم کم با تماشای نحوه بازی آن‌ها در آن تورنمنت به طرفداران ایتالیا تبدیل شدیم. امیدوارم فدراسیون فوتبال ایتالیا به مانچینی زمان دهد. او بازیکن فوق العاده‌ای بود و مربی فوق العاده‌ای است که قهرمان اروپا شده است.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------