برد برزیل مقابل ژاپن با گلزنی نیمار و قضاوت فغانی/ برتری کره جنوبی مقابل شیلی ۱۰ نفره



دیدار تیم ملی برزیل و ژاپن،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
شاگردان تیته در دیداری دوستانه مقابل سامورایی آبی به برتری رسیدند.

به گزارش تسنیم، تیم‌ ملی فوتبال ژاپن بعدازظهر امروز (دوشنبه) در دیداری دوستانه در قالب تورنمنت «کایرین چلنج کاپ» پذیرای برزیل بود. این بازی که در ورزشگاه ملی ژاپن واقع در شهر توکیو برگزار شد، در نهایت با برتری یک بر صفر سلسائو همراه شد.

 

تنها گل بازی را نیمار در دقیقه 77 از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.

 

تیته سرمربی برزیل در این بازی از بازیکنانی همچون آلیسون، اِدر میلیتائو، مارکینیوش، دنی آلوز، کاسمیرو، فِرد، وینیسیوس جونیور، رافینیا و نیمار در ترکیب اصلی استفاده کرد و در ادامه از گابریل ژسوس، گابریل مارتینلی، ریچارلسیون و تیاگو سیلوا به عنوان بازیکنان ذخیره استفاده کرد.

 

قضاوت این مسابقه بر عهده علیرضا فغانی، داور ایرانی بود که عملکرد مطلوبی هم داشت.

 

ژاپن که یکی از نمایندگان آسیا در جام جهانی 2022 قطر است، پیش از این در دیداری دوستانه موفق شده بود پاراگوئه را با نتیجه 4 بر یک شکست دهد.

 

***

 

برتری کره جنوبی مقابل شیلی ۱۰ نفره

در ادامه بازی‌های دوستانه ملی، تیم ملی فوتبال کره جنوبی بعدازظهر امروز (دوشنبه) در ورزشگاه جام جهانی دائجون به مصاف شیلی رفت و در نهایت موفق شد میهمانش را با نتیجه 2 بر صفر شکست دهد.

 

دیدار کره جنوبی و شیلی،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی

گل‌های این بازی را هی‌چان هوانگ در دقیقه 12 و سون هیونگ مین در دقیقه 1+90 برای کره به ثمر رساندند، این در حالی است که نماینده آمریکای جنوبی از دقیقه 52 در پی اخراج الکس ایباکاچه 10 نفره به بازی ادامه می‌داد.

 

شاگردان پائولو بنتو که در گروه H جام جهانی 2022 قطر با تیم‌های اروگوئه، غنا و پرتغال همگروه هستند، پیش از این در دیداری دوستانه با نتیجه 5 بر یک مغلوب برزیل شده بودند.

 


کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------