آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

ترکیب پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان مشخص شد(هفته بیست و چهارم لیگ بیست و سوم)

ترکیب تیم فوتبال پرسپولیس برای دیدار امروز با صنعت نفت آبادان مشخص شد که طبق پیش بینی ها سرمربی برزیلی تغییری در ترکیب…

مهدی: دیرترین زمان برگزاری لیگ بیست و دوم، هفته سوم مردادماه است



لیگ بیست و دوم،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
مسئول کمیته برگزاری مسابقات لیگ برتر گفت: اواخر هفته آینده وبیناری داریم تا سرمربیان درباره شروع لیگ صحبت کنند. دیرترین زمان برگزاری لیگ، هفته سوم مرداد است.

به گزارش ایرنا، سهیل مهدی در گفت و گویی تلویزیونی درباره بازی نساجی و تراکتور و صنعت نفت و هوادار، اظهار داشت: بنا به شرایطی که پیش آمد در خدمت این دو مسابقه بودیم و بنا به قوانین حاکم بر مسابقات، رای برگزاری این دیدارها به ارکان قضایی این پرونده واگذار شد. نساجی در این فصل زحمت کشید اما تاییدیه ورزشگاه باید سازمان های درگیر کننده برای میزبانی تایید کننده اصلی باشند. وقتی ۲ تیم از استان خارج می شوند، تاییدیه را باید از اداره کل، هیات فوتبال و شورای تامین داشته باشند.

 

وی افزود: تهران هم میزبانی را قبول نکرد. نساجی خواهش کرد ورزشگاه دیگر جایگزین باشد. تا روز آخر تلاش کردند و  کنارشان بودیم. مازندران گفت بازی را گردن نمی گیرم. نساجی علی رغم شخصیت تیمی خوب اما آواره و ورزشگاه آنها در حال ساخت بود. ۳ استادیوم زیر ساخت رفته است. مشکل همین جاست. همین الان به انزلی می روم تا ورزشگاه ملوان انزلی تیم قدیمی و تاریخی کشور را ارزیابی کنم و می دانم که پر از نواقص است.  

 

مسوول کمیته برگزاری مسابقات گفت: فرض کنیم آزادی از رده خارج شوند و استقلال و پرسپولیس کجا باید بروند. ما در خوزستان دو استادیوم، در تهران تختی و شهید وطنی را  در ساری از دست دادیم  و برگزاری مسابقات سخت شده است. مشکل بزرگ این است که هیجکدام از تیم ها مالک ورزشگاه نیستند و چقدر می توانیم به آنها فشار بیاوریم.

 

وی درباره شروع لیگ برتر گفت: با سرمربیان مختلف صحبت کردیم و دو نظر مطرح شد و یک سری گفتند لیگ را زودتر شروع  و استراحت را کمتر کنیم و یک سری گقتند که استراحت پیش فصل را بیشتر کنیم و لیگ دیرتر شروع شود. به همین دلیل اواخر هفته آینده وبیناری داریم تا سرمربیان درباره شروع لیگ صحبت کنند. دیرترین زمان برگزاری لیگ، هفته سوم مرداد است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------