آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

هاشمی نسب:خطر از بیخ گوش استقلال گذشت | حسینی: ۳۰۰ میلیون تومان را می‌دهم؛ فدای سر آن هوادار خانم!

مربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه امیدوارم در همه بازی ها عدالت رعایت شود، گفت: در دقایق پایانی دیدار با شمس آذر…

عنایتی در دفتر مدیرعامل استقلال/ جدی‌ترین گزینه‌ آبی پوشان از دل هوادار بیرون آمد



رضا عنایتی،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
چندی پیش آجورلو تاکید کرده بود جانشین فرهاد مجیدی قطعا ایرانی خواهد بود و حال باید دید مدیرعامل باشگاه استقلال روی حرف خود خواهد ماند و با گزینه‌های مدنظر داخلی به توافق نهایی می‌رسد یا خیر.

به گزارش ورزش سه، رضا عنایتی که یکی از گزینه‌های سرمربیگری استقلال به حساب می‌آید، پس از صحبت‌های اولیه با مدیران این باشگاه، حالا مذاکرات خود را وارد فاز جدی‌تری کرده که ممکن است به توافق هم ختم شود.

 

او که فصل گذشته عملکرد قابل قبولی در تیم تازه لیگ برتری شده هوادار داشت، در روزهای اخیر تبدیل به یکی از گزینه‌های جانشینی فرهاد مجیدی شد و حالا با مدیرعامل این باشگاه در حال مذاکره است.

 

عنایتی هم‌اکنون در دفتر مصطفی آجورلو حضور دارد و مدیرعامل باشگاه استقلال در حال شدن صحبت‌های این سرمربی برای سپردن هدایت آبی پوشان به وی است.

 

استوری معنادار عنایتی؛ جدی‌ترین گزینه‌ هدایت استقلال از دل هوادار بیرون آمد

بازیکن اسبق و پیشکسوت تیم فوتبال استقلال با درج پیامی در فضای مجازی از احتمال حضورش روی نیمکت آبی‌ها خبر داد.

 

رضا عنایتی،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی

به گزارش ایرنا، غلامرضا عنایتی که سابقه پوشیدن پیراهن تیم فوتبال استقلال را در کارنامه دارد با انتشار یک استوری در اینستاگرام، از احتمال حضورش در راس کادر فنی تیم استقلال تهران خبر داد.

 

شائبه حضور وی روی نیمکت استقلال در حالی به یکی از سوژه‌های خبری تبدیل شده که پیش از این مصطفی آجورلو مدیر عامل این باشگاه اعلام کرده بود که برای مربیان خارجی دلار هزینه نکرده و در تلاش است تا یک مربی جوان دیگر مانند فرهاد مجیدی به فوتبال ایران معرفی کند.

 

همزمان با انتشار این استوری، برخی از رسانه‌ها از حضور غلامرضا عنایتی در دفتر آجورلو خبر داده‌اند.

 

عنایتی فصل بیست و یکم هدایت تیم هوادار تهران را بر عهده داشت و با این تیم به مقام دهم لیگ برتر فوتبال ایران رسید. عنایتی ۲ دوره متفاوت در تیم استقلال حضور داشته و بیش از ۹۰ گل برای این تیم به ثمر رسانده است.


در جلسه عنایتی و آجورلو چه گذشت؟

ورزش سه نوشت: مدیرعامل باشگاه استقلال مذاکرات مثبتی با مهاجم سابق این تیم و سرمربی فصل گذشته هوادار برای هدایت آبی‌پوشان داشته است.

 

رضا عنایتی که یکی از گزینه‌های سرمربیگری استقلال به حساب می‌آید، پس از صحبت‌های اولیه با مدیران این باشگاه، حالا مذاکرات خود را وارد فاز جدی‌تری کرده که ممکن است به توافق نهایی هم ختم شود.

 

او که فصل گذشته عملکرد قابل قبولی در تیم تازه لیگ برتری شده هوادار داشت، در روزهای اخیر تبدیل به یکی از گزینه‌های جانشینی فرهاد مجیدی شد و ظهر امروز پنج‌شنبه با مدیرعامل این باشگاه مذاکرات مثبتی انجام داد.

 

عنایتی ظهر امروز در دفتر مصطفی آجورلو، مدیرعامل باشگاه استقلال حضور یافت و طرفین صحبت‌های یکدیگر را برای همکاری در فصل ۰۲-۱۴۰۱ شنیدند، اما هنوز قراردادی امضاء نشده است.

 

در این نشست، مدیرعامل باشگاه استقلال درباره فعالیت‌های نقل و انتقالاتی این تیم صحبت‌هایی با عنایتی داشت و این سرمربی نیز شرایط مدنظرش را برای هدایت آبی‌پوشان عنوان کرد که این جلسه حدود ساعت ۱۷ امروز پایان یافت.

 

جلسه مدیرعامل باشگاه استقلال با آقای گل پیشین این تیم مثبت بوده و رضا عنایتی در پایان جلسه با آجورلو عنوان کرده به مشهد می‌رود تا تصمیم‌گیری نهایی در خصوص انتخاب سرمربی آبی‌پوشان انجام شود.

 

چندی پیش آجورلو تاکید کرده بود جانشین فرهاد مجیدی قطعا ایرانی خواهد بود و حال باید دید مدیرعامل باشگاه استقلال روی حرف خود خواهد ماند و با گزینه‌های مدنظر داخلی به توافق نهایی می‌رسد یا خیر.

 

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------