سرمربی الجزایر: ریاض محرز و چند بازیکن دیگر مقابل ایران غایب هستند/ اضافه شدن مربی جدید به تیم ملی فوتبال



سرمربی الجزایر،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
سرمربی الجزایر می گوید در تیم ملی هیچ ترکیب ثابتی وجود ندارد و 25 بازیکن برای حضور در ترکیب تیمش رقابت می کنند اما بازیکنی مانند ریاض محرز در دیدار دوستانه با ایران غایب است.

به گزارش ایسنا، "جمال بلماضی" سرمربی تیم ملی الجزایر، پیش از دیدار دوستانه با ایران در واکنش به اینکه گفته می شود او تیم اصلی خود را به میدان نمی فرستد اظهار کرد: چند بازیکن را از دست دادیم اما این ترکیب تیم ملی فوتبال الجزایر است. امیدواریم که با تیم خوبی مواجه شویم. می دانیم که ایران تیم خوبی است و خوشحالیم که دوباره دیدار می کنیم.

 

او در واکنش به این سوال که کدام بازیکنان در این دیدار غایب هستند، گفت: هیچ بازیکن ثابتی نداریم. این تیم ملی است. ما 25 بازیکن در حال رقابت داریم. ریاض محرز را نداریم. او مصدوم است. ما بازیکنان دیگر را داریم. ما همیشه با برخی بازیکنان مواجه می شویم که آماده بازی نیستند.

 

سرمربی الجزایر در پاسخ به این سوال که تیم ملی ایران را چطور می بیند گفت: این یک بازی خوب خواهد بود. ایران یک رقیب سرسخت است. من این تیم را خوب می شناسم. به عنوان سرمربی تیم های ملی و باشگاهی با تیم های زیادی از ایران مانند سپاهان و پرسپولیس بازی کردم. این تیم را به خوبی می شناسیم. ایران به جام جهانی رفته و تیم قدرتمندی است.

 

تیم ملی فوتبال ایران و الجزایر، امشب 22 خرداد ساعت 22:30 به وقت تهران، در دیداری تدارکاتی در دوحه به میدان خواهند رفت.

 

***

 

سورپرایز اسکوچیچ در قطر/ مربی جدید تیم ملی فوتبال را بیشتر بشناسید

مربی ۴۸ ساله کروات به کادرفنی تیم ملی فوتبال کشورمان اضافه شد.

 

اخبار,اخبار امروز,خبرهای جدید

به گزارش فارس، آخرین تمرین تیم ملی فوتبال کشورمان پیش از دیدار با الجزایر شب گذشته در زمین مجموعه دانشگاه قطر برگزار شد.

 

نکته مهم این تمرین حضور یک مربی کروات جدید در جمع ملی پوشان به نام کرونوسلاو رندولیچ بود که قرار است از این به بعد در تیم ملی در کنار اسکوچیچ فعالیت کند.

 

این مربی ۴۸ ساله متولد شهر وینکووسی است که سابقه بازی در تیم‌های ریه‌کا، اوسیک، هایدوک اشپیلت، سیبنیک، NK زاگرب، اینتربلوک، کامن اینگراد، لوکو و وینوگرادار کرواسی را دارد.

 

نکته مهم درباره رندولیچ این است که او در زمان سرمربیگری اسکوچیچ در فولاد خوزستان، دو فصل با سرمربی فعلی تیم ملی همکاری کرد و البته بعد از آن هم سابقه مربیگری در العربی قطر و سرمربیگری ایسترا ۱۹۶۱, سیبنیک و گوریکا کرواسی را در کارنامه دارد.

 

قهرمانی در رقابت های لیگ دسته اول کرواسی موسوم به DRUGA NHL و صعود به لیگ برتر این کشور همراه با تیم سیبنیک در فصل ۲۰-۲۰۱۹ مهم ترین افتخار دوران مربیگری رندولیچ است.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------