شکست سنگین تیم ملی والیبال ایران مقابل ژاپن/ نمایش ضعیف شاگردان عطایی



دیدار تیم ملی والیبال ایران و ژاپن،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
شاگردان عطایی در رقابت‌های لیگ ملت‌های والیبال مقابل ژاپن با نتیجه ۳ بر صفر شکست خوردند.

به گزارش ایسنا، تیم ملی والیبال ایران در بازی چهارم خود در لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۲ به مصاف تیم ملی والیبال ژاپن رفت و با نتیجه سنگنین ۳ بر صفر شکست خورد.  

 

در ست اول این رقابت که در برزیل دنبال می‌شود، تیم ملی والیبال ایران عملکرد ضعیفی داشت و با نتیجه ۲۵ بر ۲۰ شکست خورد. در ست دوم این رقابت، شاگردان عطایی بازهم عملکرد ضعیفی از خود نشان دادند به طوری که ژاپن توانست با نتیجه ۲۵ بر ۱۴ ایران را شکست دهد تا روحیه بازیکنان ایران به شدت افت کند.

 

در ست سوم، تیم ملی والیبال ژاپن سرحال نشان داد و بازیکنان این تیم توانستند با نتیجه ۲۵ بر ۱۹ به پیروزی برسند تا ژاپن در یک بازی یک طرفه ایران را با نتیجه سنگین ۳ بر صفر شکست دهد.

 

ژاپن در این بازی‌ها نشان داده که با تمام قوا به میدان لیگ ملت‌های والیبال آمده است و اگر این تیم تمام بازیکنان خود را در اختیار داشته باشد می‌تواند برای تیم‌ها دیگر مشکل ایجاد کند.

 

شکست سنگین و عجیب تیم ملی والیبال برزیل مقابل چین

تیم ملی والیبال برزیل مقابل هوداران خود با نتیجه سنگین ۳ بر صفر در لیگ ملت‌ها شکست خورد.

 

این رقابت در ۳ ست و به ترتیب با نتایج ۲۳-۲۵، ۲۹-۳۱ و ۲۳-۲۵ به سود تیم ملی والیبال چین پایان یافت.

 

تیم ملی والیبال برزیل که در این مسابقه پر اشتباه ظاهر شد ۲۵ امتیاز از اشتباهاتش به حریف پوئن داد اما چینی ها خطای فردی کمتری داشته و تنها ۱۸ امتیاز را به برزیل واگذار کردند. در پایان این رقابت ژانگ جینگین با کسب ۲۵ امتیاز بهترین بازیکن زمین نام گرت.

 

سوزآ آلن با کسب ۱۹ امتیاز بهترین بازیکن برزیل بود اما این کافی نبود تا برزیل مدعی مقابل هواداران خود شکست سنگینی را تجربه کند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------