انتقاد تند بازیکنان و مربیان از بی برنامگی تیم ملی/ استیلی: سعی می‌کنیم ۲ بازی خوب در شهریور داشته باشیم



تیم ملی ایران،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
بازیکنان و مربیان تیم ملی به شدت از شرایط آماده‌سازی این تیم انتقاد کردند و صحبت‌های خود را به گوش مردم رساندند.

به گزارش ایسنا، پیش از دیدار دوستانه تیم ملی فوتبال ایران مقابل الجزایر، مصاحبه‌های کوتاهی از بازیکنان و مربیان تیم ملی ایران در ارتباط با شرایط آماده‌سازی این تیم از شبکه سوم سیما منتشر شد که حاکی از نارضایتی گسترده ملی‌پوشان بود.

 

در حالی که در پنجره بازی‌های ملی اکثر تیم‌های سه یا چهار بازی دوستانه و رسمی را برگزار کردند، بازی های تدارکاتی تیم ملی یک به یک لغو شد و ایران در نهایت، راهی قطر شد که این روزها آب و هوای گرم این کشور مانع از برگزاری اردوی سایر کشورهای مطرح در قطر شده است اما تیم ملی حدود دو هفته بدون برگزاری بازی  (تا قبل از دیدار با قطر) در این کشور به تمرین پرداخت که با انتقادات زیادی همراه بود.

 

احسان حاج‌صفی، کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران در ارتباط با شرایط کنونی این تیم گفت: تیم ملی تنها بود؛ الان تنهاتر شده است.

 

نیش انتقادات سردار آزمون از وضعیت این تیم تیزتر بود و او اظهار کرد: "بدترین برنامه ریزی سال است. دم فدراسیون گرم. برنامه ریزی توپ است! فردا که نتیجه نگیریم، چه کسی را مقصر می‌دانند؟"

 

مهدی طارمی که تمایل زیادی به گفت‌وگو نداشت، خطاب به تصویربردار تلویزیونی گفت که " از این زمین افتضاح هم فیلم بگیر و نشان بده"!

 

دراگان اسکوچیچ، سرمربی تیم ملی ایران هم در وصف شرایط کنونی تیمش گفت: "نمی‌توانم بگویم شرایط خوب است".

 

امیرحسین حسین‌زاده، مهاجم جوان استقلال در این گفت و گو کوتاه گفت که این شرایط نرمال نیست.

 

 استیلی: سعی می‌کنیم ۲ بازی خوب در شهریور داشته باشیم

حمید استیلی مدیر تیم ملی فوتبال کشورمان اعلام کرد،‌ این تیم در فیفادی شهریور ماه دو بازی دوستانه خوب خواهد داشت.

 

حمید استیلی مدیر تیم ملی فوتبال کشورمان پیش از دیدار با الجزایر درباره برگزاری این بازی دوستانه گفت: شاید یک مقدار دیر شد، اما بالاخره با الجزایر بازی خواهیم کرد که امیدوارم بتوانیم یک بازی دوستانه خوب داشته باشیم.

 

وی درباره به هم ریختگی برنامه‌های تیم ملی در این اردو، اظهار داشت: ما بحث اردوی کانادا را داشتیم و تمام پیش‌بینی ما بازی با کانادا، اکوادور و السالوادور بود که این اردو به هم خورد و تمام برنامه‌ریزی ما را به هم زد. آقای سجادی در اردو حاضر شد و با بازیکنان هم جلسه گذاشت و اعلام کرد که همه نوع حمایت را از سوی دولت خواهیم داشت تا مشکلی نداشته باشیم. میرشاد ماجدی (سرپرست فدراسیون فوتبال) هم قرار بود به قطر بیاید، اما برای پیگیری امورات فدراسیون و گرفتن اسپانسر، در تهران ماند.

 

مدیر تیم ملی فوتبال کشورمان که با برنامه فوتبال برتر گفت‌وگو می‌کرد درباره اینکه برگزاری بازی دوستانه خوب نیاز به منابع مالی دارد، اظهار داشت: آقای سجادی اعلام کرد که مشکلی نداریم و اگر بازی دوستانه فراهم شود، منابع مالی آن آماده خواهد بود. ما 20 میلیون دلار در فیفا و AFC داریم که اگر این پول‌ها آزاد بود، مشکلی نداشتیم. امیدوارم بتوانیم در فیفادی بعدی، دو بازی خوب داشته باشیم.

 

استیلی همچنین درباره غیبت ریاض محرز، اسلام سلیمانی و بغداد بونجاح سه بازیکن اصلی الجزایر در دیدار مقابل ایران گفت: روز گذشته از تیم الجزایر گزارش گرفتیم و سرمربی آنها اعلام کرد که با تیم اصلی اینجا هستند و این بازی برای آنها مهم است. ما چهار بار با الجزایر بازی کردیم که دو پیروزی ما کسب کردیم و دو پیروزی الجزایر که آخرین بازی سال 2018 بود. در آن بازی ما پیروز شدیم و امیدوارم که این بار هم برنده باشیم.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------