عطایی: تغییراتی در ترکیب خواهیم داشت/ ژاپن خوب بود و پیروز شد



بهروز عطایی،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
سرمربی تیم ملی والیبال ایران می‌گوید که برای هفته دوم لیگ ملت‌ها چند تغییر در ترکیب ۱۴ نفره تیم ملی والیبال ایران خواهد داشت.

به گزارش ایسنا، بهروز عطایی پس از شکست سنگین ایران مقابل ژاپن گفت: پیش‌بینی یک بازی سخت را داشتیم و در وضعیتی برابر این تیم قرار گرفتیم که ژاپن تیمی کامل بود و با تمام قدرت وارد این مسابقات شد.

 

او ادامه داد: تیمی که در المپیک حاضر بود، بدون تغییر به این مسابقات پاگذاشت اما تیم ایران با تغییرات متعدد در لیگ ملت‌ها حاضر شد. می‌دانستیم بازی سختی در پیش داریم و همین طور شد. فاصله کم زمانی مسابقه قبل و این بازی، اثر نامطلوب روی بدن بازیکنان گذاشت. در دو فاکتور سرویس و حمله که همیشه خوب بودیم در این مسابقه خوب عمل نکردیم. باید بگویم که ژاپن خوب بازی کرد و پیروز شد.

 

عطایی ادامه داد: مرحله به مرحله جلو خواهیم رفت. در هفته نخست با دو برد و دو باخت مسابقات را به پایان رساندیم و در ادامه هم عملکردمان رو به رشد خواهد بود.

 

او در پایان درخصوص تغییرات احتمالی در ترکیب ۱۴ نفره تیم ملی در هفته دوم لیگ ملت‌ها هم گفت: دو تا سه بازیکن را برای هفته دوم جا به جا خواهیم کرد و از لیست ۲۵ نفره که در اختیار فدراسیون جهانی والیبال گذاشته ایم، استفاده بهینه خواهیم داشت.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------