آجورلو: سرمربی استقلال در هفته آینده انتخاب می‌شود/ قول می‌دهم در انتخاب سرمربی و بستن تیم هوشیار عمل کنیم



آجرلو،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
مدیرعامل باشگاه استقلال اطمینان خاطر داد که در انتخاب سرمربی جدید آبی‌پوشان و بستن تیم قوی برای فصل آینده هوشیار عمل خواهند کرد.

به گزارش تسنیم، مصطفی آجورلو مدیرعامل باشگاه استقلال درباره آخرین تحولات و روند انتخاب سرمربی جدید استقلال به رسانه رسمی این باشگاه گفت: ابتدا جا دارد یک بار دیگر از کلیه اعضای تیم که فصل گذشته با تلاش و همت خود استقلال را به‌عنوان قهرمانی رقابت‌های لیگ برتر و هواداران پرشور این باشگاه را به افتخاری ارزشمند رساندند، قدردانی کنم. در طول فصل همواره نشان دادم که علاقه‌ای به مصاحبه و اظهارنظرهای متعدد درباره موضوعات مختلف نداشته و ندارم و سکوت روزهای گذشته من هم تنها در این راستا بود که بدون حاشیه بهترین تصمیم‌ها گرفته شود.

 

وی درباره روند انتخاب سرمربی جدید استقلال تصریح کرد: هدف ما این است که یک گزینه مناسب و باکیفیت را به کار بگیریم که از توانایی بالایی برخوردار باشد، کاری که طبیعتاً سخت و پیچیده است. پس از پایان فصل و حضور آقای مجیدی در یک تیم اماراتی، مذاکراتی با مربیان داخلی و خارجی صورت گرفت. روند این مذاکرات در آرامش و به دور از هیاهو در فضایی منطقی با تکیه و تأکید بر حفظ ثبات و آرامش استقلال صورت گرفت، اما در نهایت هنوز این مذاکرات منجر به توافق نشده است. باشگاه استقلال کاملاً مقید است در مذاکره برای انتخاب سرمربی اصول حرفه‌ای رعایت شود.

 

مدیرعامل باشگاه استقلال ادامه داد: با توجه به شرایط موجود، باشگاه استقلال مذاکره با سایر گزینه‌های موردنظر خود را دنبال خواهد کرد و تلاش می‌کنیم در این مسیر علاوه بر توجه به منافع باشگاه، فلسفه‌، مسیر حرفه‌ای و رویکرد موردنظر سرمربی جدید را براساس اهداف و چشم‌انداز باشگاه به گونه‌ای انتخاب کنیم که استقلال، قهرمان مقتدر فصل گذشته با بازیکنان شایسته و توانمندی که در اختیار دارد همچنان در شأن و در حد انتظار هواداران پرشورش ظاهر شود. بر همین اساس، به امید خداوند در هفته آینده گزینه موردنظر انتخاب خواهد شد.

 

مدیرعامل باشگاه استقلال در پایان گفت: در حوزه نقل‌وانتقالات نیز با هوشیاری و به صورت هدفمند بدون هیاهو فعالیت‌مان را مثل فصل گذشته دنبال خواهیم کرد. به هواداران اطمینان می‌دهم که در انتخاب سرمربی و بستن تیمی قدرتمند برای فصل آینده همچون فصل گذشته هوشیار و سخت‌کوش عمل خواهیم کرد و جایی برای نگرانی در این خصوص وجود ندارد. هواداران عزیز به‌زودی و پس از انتخاب سرمربی اخبار خوبی در این باره خواهند شنید.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------