چرا عکس جرارد پیکه و دختر مرموز منتشر شد؟/ پای یک زن انتقام‌جو در میان است!



خیانت پیکه به شکیرا،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
زن صاحب یک رستوران که جرارد پیکه به پسرش بی‌محلی کرده بود، تصمیم گرفت برای انتقام‌جویی عکس بازیکن بارسلونا در کنار یک زن دیگر را منتشر کند!

به گزارش خبرورزشی، صاحب یک رستوران سوئدی به دلیل امتناع جرارد پیکه از سلام و احوالپرسی با پسر فوتبالدوستش، عکسی از او در کنار یک دختر بلوند مرموز در مهمانی منتشر کرد. کاترین زیتومیرسکا، پیکه را «بازنده» نامید و مدعی شد که شهرت او را مغرور کرده است.

 

روز دوشنبه عکس پیکه با هودی در کنار زن جوانی که کلاهی سفید بر سر دارد در فضای مجازی منتشر شد، و مطبوعات اسپانیایی به شدت سعی در شناسایی آن زن داشتند.

 

کاترین که زنی تاجر است و در عین حال یک بلاگر و مجری مشهور تلویزیونی در زادگاهش سوئد است، در پیامی در کنار عکسی که در مراسم جمعه شب در استکهلم گرفت، گفت: «به من گوش کن جرارد پیکه بازنده، احتمالاً اکثر دخترهای این مهمانی می‌خواهند با تو باشند. من تو را دیدم و بلافاصله به یاد پسرم افتادم. من از تو خواستم به پسرم سلام کنی، تو گفتی نه! چرا؟ چون می‌توانی خوب دریبل بزنی؟ این خیلی مرا تحت‌تأثیر قرار نمی‌دهد. چیزی که من را ناراحت می‌کند این است که شهرت تو را مغرور کرده و این رقت‌انگیز است. اما حواست به کارما باشد!»

 

خشم ایجاد شده توسط عکس انتقام‌جویانه کاترین، که در یک مهمانی که بخشی از رویدادی به نام «ذهن‌های درخشان» بود که پیکه به عنوان مدیر عامل شرکت خود «کازمس» در آن شرکت کرده بود، باعث شد که کاترین مجبور شود حساب اینستاگرام خود را خصوصی کند. کاترین قبل از این اقدام شدید به خبرنگاران مستقر در کاتالونیا، لورنا واسکس و لورا فا گفت: «از او پرسیدم که آیا می‌تواند به پسرم سلام کند و او گفت نه. با کمی تعجب دوباره از او پرسیدم و پاسخ او یکسان بود. او بی‌ادب نبود اما مغرور بود. فکر می‌کنم چون او فوتبالیست معروفی است... اما تا آن زمان او را ندیده بودم. بعد از آن عکسی گرفتم تا در اینستاگرامم بگذارم.»

 

خیانت پیکه به شکیرا،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی

کاترین اعتراف کرد که نمی‌دانست دوست مرموز پیکه کیست، اگرچه برخی رسانه‌های اسپانیایی حدس می‌زنند که این فوتبالیست از زمان جدایی از مادر دو فرزندش با کسی شبیه به شکیرا رابطه دارد. پیکه ۳۵ ساله و شکیرا ۴۵ ساله ماه گذشته پس از ۱۱ سال زندگی مشترک، جدایی خود را رسماً اعلام کردند. گزارش‌ها در اسپانیا ادعا می‌کنند که مدافع میانی از خواننده کلمبیایی دور شده اما به هیچ یک از این اتهامات توجهی نشان نداده است. این جدایی به داستان داغ تابستان اسپانیا تبدیل شده و خبرنگاران و عکاسان سعی می‌کنند هر حرکت آن‌ها را دنبال کنند.

 

خوان لاپورتا، رئیس باشگاه بارسلونا، اخبار خداحافظی پیکه از فوتبال را نادرست خواند، اما اعتراف کرد که بازیکنش در رنج و عذاب است. لاپورتا با فراخواندن هواداران به حمایت از او گفت: «از این که او را می‌شناسم خوشحالم. او انسانی خارق‌العاده است که رنج می‌برد. و ما باید به او کمک کنیم. من اولین کسی خواهم بود که به او محبتی که سزاوارش است را می‌دهم.»

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------