آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

عاقبت حرکت جنجالی/ بازیکن پرسپولیس به کمیته انضباطی احضار شد

کمیته انضباطی از دعوت بازیکن پرسپولیس جهت ادای پاره ای از توضیحات خبر داد. به گزارش سایت فدراسیون فوتبال، کمیته انضباطی…

صادقی: با تمام وجود و دلم به پرسپولیس آمدم/ حامدی‌فر:‌ می‌خواهم دوست دارم ۲ سال کامل در استقلال باشم



سعید صادقی،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: از بچگی عاشق پرسپولیس بودم و خانواده من هم همه پرسپولیسی هستند. در این مدت نقل و انتقالات، همه می‌دانستند که سعید صادقی پرسپولیسی است.

به گزارش فارس، سعید صادقی هافبک ملی پوش و جدید تیم فوتبال پرسپولیس پس از حضور در جمع سرخپوشان ایران اظهار داشت: خدا را شکر می‌کنم که عضوی از باشگاه بزرگ پرسپولیس هستم. از امروز کارم را زیر نظر گل‌محمدی شروع می‌کنم و خیلی ممنون هستم از یحیی گل محمدی که بنده را پذیرفت و تشکر ویژه دارم از مدیریت باشگاه که به من اعتماد کردند.

 

وی افزود: جا دارد که از پیشکسوتان باشگاه پرسپولیس رخصت بگیرم. امیدوارم بنده را در این مسیر حمایت کنند و حامی ما باشند. ان شاءالله که بتوانیم امسال را سالی پر بار و مفید رقم بزنیم و دل هواداران پرسپولیس را شاد کنیم.

 

صادقی تصریح کرد: پس از عقد قرارداد و از ذوق شوقی که داشتم، 24 ساعت نخوابیدم. نه برای من که برای خانواده من هم همین طور بود. الان بهترین حس را دارم. من از بچگی عاشق پرسپولیس بودم و خانواده من هم همه پرسپولیسی هستند. در این مدت نقل و انتقالات، همه می‌دانستند که سعید صادقی پرسپولیسی است چرا که با هیچ باشگاهی جز پرسپولیس مذاکره‌ای نداشتم اما برای تاخیر در این قرارداد از همه هواداران عذرخواهی می‌کنم.

 

سعید صادقی در ادامه خاطرنشان کرد: جایگاه پرسپولیس همیشه برای هواداران مشخص است. من هم به نوبه خودم تلاش می‌کنم که بهترین جایگاه را برای پرسپولیس بدست بیاوریم و دل هواداران را شاد کنیم. البته کار بسیار سختی داریم اما تیم پرسپولیس تیم بزرگی است و مطمئنا می‌تواند از پس تمام کارهای سخت بر بیاید.

 

هافبک سرخپوشان گفت: من شروع فوتبالم را با گل محمدی آغاز کردم و در تیم پدیده مشهد و شهر خودرو سه سال زیر نظر ایشان بودم. من تمام خصوصیات گل محمدی را می‌شناسم و یکی از دلایل پیوستنم به پرسپولیس، یحیی گل محمدی بود.

 

صادقی عنوان کرد: هدف من در پرسپولیس رسیدن به جام جهانی است و تمام تلاش خودم را می‌کنم و باید اینقدر خوب کار کنم تا بتوانم سرمربی تیم ملی را متقاعد کنم که در فهرست ملی‌پوشان به جام جهانی باشم. من ملی‌پوش بودم که به تیم پرسپولیس ملحق شدم و خیلی خوشحالم که به پرسپولیس آمدم و با تمام وجود و دلم به پرسپولیس پیوستم و تمام تلاشم را می‌کنم تا دل همه هواداران پرسپولیس را خوشحال کنیم.

 

***

 

بازیکن جدید استقلال بند فسخ ندارد/ حامدی‌فر:‌ می‌خواهم به تیم ملی دعوت شوم

بازیکن جدید تیم فوتبال استقلال تاکید داشت که در قرارداد خود با آبی‌ها بند فسخ ندارد.

 

 حامدی‌فر،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی

امید حامدی‌فر، هافبک دفاعی جدید تیم فوتبال استقلال در گفت‌وگو با ایسنا، از حضور در جمع آبی‌پوشان پایتخت صحبت‌هایی به میان آورد. او در این گفت‌وگو تاکید داشت که در قرارداد دوساله‌اش بند فسخ ندارد که مشکلی در آینده از این بابت رخ ندهد. مشروح صحبت‌های او به شرح زیر است:

 

* در ابتدا در مورد حضورت در باشگاه استقلال و استقبال هواداران صحبت کن.

حس فوق‌العاده‌ای دارم چون هواداران خیلی به من لطف داشتند و به من تبریک گفتند. این باعث خوشحالی من است که به یک تیم بزرگ و ریشه‌دار آمده‌ام. امیدوارم بتوانم خودم را ثابت کنم و عملکرد خوبی داشته باشم. من چند پیشنهاد داشتم اما دوست داشتم به استقلال بیایم و به خواسته‌ام رسیدم. امیدوارم به تیم بتوانم کمک کنم و دوباره عنوان قهرمانی را به دست بیاوریم.

 

* نظرت درباره ریکاردو ساپینتو چیست؟

من با مربیان خارجی زیادی کار کرده‌ام. در مورد آقای ساپینتو هم شنیدم که رزومه خوبی در بلژیک و پرتغال دارند. او کارنامه خوبی دارد و امیدوارم بتوانم چیزهای زیادی از این مربی یاد بگیریم.

 

* پست تو هافبک دفاعی است و در فصل‌ آینده با زبیر نیک‌نفس رقابت خواهی داشت. نظرت در این رابطه چیست؟

من و زبیر هم‌استانی هستیم و فوتبال مساله‌ای است که در اوج رفاقت، باید رقابت داشته باشیم و من تمام تلاش خودم را می‌کنم که جایگاه خودم را در استقلال به دست بیاورم. هر چقدر هم‌پستی‌های تو قوی‌تر باشند، باعث پیشرفت تو خواهند شد و از این موضوع خوشحال هستم.

 

* آینده خودت را در استقلال چطور می‌بینی؟ خیلی از جوان‌ها دوست دارند از طریق استقلال لژیونر شوند و به تیم‌های دیگر بروند. آیا تو چنین دیدگاهی داری؟

من ۲ سال با استقلال قرارداد بستم و در قرارداد خودم بند فسخ نگذاشتم و دوست دارم ۲ سال به طور کامل در استقلال باشم. من با مدیریت هم صحبت کردم که بتوانم بهترین عملکرد را در تیم داشته باشم و بعد از آن هم شرایط برای تمدید قرارداد به وجود بیاید. یکی از اهداف من این است که بتوانم به تیم ملی بزرگسالان دعوت شوم و تلاش خود را می‌کنم که در این ۲ سال عملکرد خوبی داشته باشم.

 

* با توجه به شرایط استقلال، این تیم در فصل آینده می‌تواند جزو مدعیان قهرمانی باشد؟

من حس فوق‌العاده‌ای دارم و هواداران انگیزه بیشتری به من داده‌اند. استقلال قهرمان شده است و نیازی ندارد که بازیکنان خیلی زیادی بگیرد. استقلال با شرایطی که دارد، باز هم شانس اول قهرمانی است. نیازی نیست که هواداران اینقدر نگران باشند. امیدوارم دست به دست هم بدهیم تا دوباره عنوان قهرمانی رقابت‌های لیگ برتر را به دست بیاوریم.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------