«زرندی» مدیر رسانه‌ای جدید استقلال شد



مدیر رسانه‌ای جدید استقلال،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
باشگاه استقلال تهران معاون ارتباطات و رسانه‌ای جدید باشگاه را معرفی کرد.

به گزارش سایت باشگاه استقلال، با حکم دکتر مصطفی آجورلو، مدیر عامل باشگاه استقلال، محمد حسین زرندی به عنوان معاون ارتباطات و رسانه باشگاه و مدیر رسانه‌ای تیم فوتبال استقلال انتخاب شد. 

 

زرندی از روزنامه نگاران ورزشی باسابقه و دارای مدرک کارشناسی ارشد فیزیولوژی ورزش است که پیش از این هم به عنوان مدیر روابط عمومی و مدیر رسانه‌ای باشگاه‌های استقلال و پیکان فعالیت کرده بود.  

 

متن حکم ایشان به شرح ذیل است:                      

جناب آقای محمد حسین زرندی                     

 

نظر به حسن تجربه، تخصص و تعهد جنابعالی، بدینوسیله به عنوان معاون ارتباطات و رسانه باشگاه و مدیر رسانه‌ای تیم فوتبال استقلال ایران منصوب می‌شوید. امید است با استعانت از خداوند متعال و با همت، درایت و پشتکاری که بحمدالله از آن برخوردارید با همدلی، تلاش و مساعدت کلیه همکاران ارجمند در مجموعه هیات مدیره، معاونان، مدیران، نفرات تیم‌های باشگاه و سایر اعضای باشگاه در به ثمر رسیدن محوله موفق باشید. ارتقا سطح اطلاع رسانی، تولید محتوای غنی و سودمند در کلیه میدان‌های رسانه‌ای باشگاه، برقراری روش های سودمند ارتباطی با رسانه‌های گروهی و ‌بهره مندی هرچه بیشتر از ظرفیت هواداران، در مسیر تعامل باشگاه و آنان از اهم برنامه‌های مورد انتظار جهت فعالیت‌های آتی باشگاه در این حوزه خواهد بود. 

 

موفقیت جنابعالی را از درگاه باریتعالی خواستارم.

مصطفی آجورلو

مدیرعامل و رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------