یامگا: به استقلال برمی‌گردم/ طاهری و غلامپور در کادرفنی باشگاه ماندنی شدند



یامگا،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
بازیکن فرانسوی استقلال اعلام کرد به سمت تهران پرواز کرده و بامداد فردا به تهران می رسد.

به گزارش ورزش سه، کوین یامگا یکی از بازیکنان خارجی استقلال است که در پایان فصل گذشته لیگ برتر ایران را به مقصد فرانسه ترک کرد. او حالا مدت زیادی است که در کنار خانواده اش به سر می برد اما به واسطه قراردادی که با استقلال دارد، باید به زودی به ایران بیاید و کارش را از سر بگیرد.

 

یامگا بعد از توافق با مدیران استقلال برای دریافت حق و حقوق خودش و مطالباتی که از پارسال دارد، از فرانسه به سمت استانبول پرواز کرد و طبق برنامه امشب به سمت تهران خواهد آمد. او بامداد شنبه به پایتخت می رسد.

 

با این تفاسیر ستاره فرانسوی استقلال که بهترین گلزن این تیم در فصل گذشته هم بود، از اولین تمرین این تیم برای فصل جدید کنار استقلال خواهد آمد و زیر نظر ریکاردو ساپینتو کارش را شروع خواهد کرد.

 

 آخرین وضعیت خارجی‌های تیم فوتبال استقلال

باشگاه استقلال طی اطلاعیه‌ای در خصوص وضعیت سه بازیکن خارجی خود توضیحاتی ارائه داد که به شرح زیر است:

 

- عزیزبک آمانوف هافبک بازیساز و ملی پوش تیم فوتبال استقلال در تهران است و با شروع تمرینات، پا به پای سایر آبی‌پوشان خود را آماده فصل پیش روی ‌خواهد کرد.

 

- کوین یامگا هافبک فرانسوی و گلزن تیم فوتبال استقلال بامداد روز شنبه وارد تهران خواهد شد تا به تمرینات استقلال اضافه شود.

 

- رافائل سیلوا مدافع برزیلی استقلال با هماهنگی مسئولان باشکاه باشگاه و سرمربی استقلال، در حال حاضر در برزیل حضور دارد و تمرینات خود را به صورت اختصاصی دنبال می‌کند و به زودی راهی تهران می‌شود تا در تمرینات استقلال شرکت کند.

 

***

 

طاهری و غلامپور در استقلال ماندنی شدند

بیژن طاهری و بهزاد غلامپور پس از برگزاری جلساتی با مدیران باشگاه استقلال و ریکاردو ساپینتو سرمربی استقلال، فصل آینده هم در این باشگاه حضور خواهند داشت.

 

بهزاد غلامپور که سال‌ها به عنوان مربی دروازه‌بان‌ها در استقلال حضور داشته، فصل آینده هم با همین عنوان به کار خود ادامه می‌دهد و بیژن طاهری از پیشکسوتان خوشنام باشگاه استقلال، همانند فصل گذشته به عنوان سرپرست تیم در کنار آبی‌های پایتخت حضور خواهد داشت.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------