واکنش فدراسیون فوتبال به دو دستگی بازیکنان تیم ملی/ ماجدی: مقابل هرگونه حاشیه‌سازی ایستادگی می‌کنیم



ماجدی،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
سرپرست فدراسیون فوتبال گفت: فدراسیون متولی تصمیم‌گیری در خصوص تمام موضوعات مرتبط با تیم ملی است و مقابل هرگونه حاشیه سازی و اختلاف افکنی خصوصا در مقطع حساس کنونی ایستادگی می کند.

به گزارش فارس، سید میرشاد ماجدی سرپرست فدراسیون در خصوص حواشی مطرح شده در روزهای اخیر گفت: متاسفانه حاشیه سازی ها در پایان اردوی قطر علیه تیم ملی فوتبال ایران آغاز شد و از همان روزهای ابتدایی نشانه های کمرنگی دیده می شد اما در 48 ساعت گذشته به صراحت و از منابع نامعلوم برخی اخبار نادرست منتشر شد که به واقع آرامش تیم ملی را بر هم زد و جو بسیار نامناسبی را ایجاد کرده است.

 

ماجدی اضافه کرد: در دلسوزی و نگرانی تک تک اعضای تیم ملی با توجه به اخبار و شایعات همچنین حواشی مطرح شده در روزهای اخیر تردیدی وجود ندارد اما دو دسته شدن و موضع گیری بازیکنان در فضای مجازی پیرامون این موضوع حرفه ای و قابل پذیرش نبوده و نیست. تنها متولی موضوعات مرتبط با تیم ملی فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران است که از استقلال رای خودش دفاع می کند. بازیکنان هم در جایگاه سربازان وطن که وظیفه دارند موجب شادی و خوشحالی مردم ایران شوند نباید نسبت به اینگونه موضوعات به هر شکل واکنش و موضع گیری نشان بدهند و له یا علیه کسی در این مسائل اظهار نظر کنند تا شرایط بحرانی فعلی ایجاد شود. فدراسیون فوتبال با آگاهی از تحرکاتی که در راستای ایجاد این دودستگی صورت گرفته با قدرت در برابر اینگونه رفتارهای غیر حرفه ای ایستادگی می کند و اجازه نخواهیم داد در آستانه جام جهانی کسی آرامش این تیم را به هر بهانه ای بر هم بزند.

 

سرپرست فدراسیون فوتبال گفت: از حمایت های وزارت محترم ورزش و دولت محترم همچنین نگرانی های همه دلسوزانی که شرایط تیم ملی و موفقیت فوتبال ایران در جام جهانی دغدغه آنها است قدردانی می کنم و تردیدی نداریم که همه ملت شریف ایران آرزو دارند تیم ملی فوتبال کشور با قدرت و انسجام برابر حریفانش صف آرایی کند.در این مقطع با توجه به حساسیت موضوع برگزاری اردوی پیش روی ماه سپتامبر تمرکز فدراسیون فوتبال تامین اعتبارات لازم به منظور برگزاری این اردو و انجام دو مسابقه تدارکاتی مورد نیاز است. حاشیه سازی های اخیر و انتشار اخبار و گمانه زنی های غیر رسمی موجب ایجاد دو قطبی یا چند قطبی هایی در اطراف تیم ملی می شود که انسجام و اتحاد ملی پوشان را تهدید می کند و این موضوع به هیچ وجه مورد تایید فدراسیون فوتبال نیست.اینگونه اخبار و اظهار نظرهای نادرست و غیر رسمی زمینه ساز فضای غبارآلودی کنونی در خصوص تیم ملی شده است.

 

سرپرست فدراسیون در پایان اظهار داشت: فدراسیون به صورت کاملا مستقل در خصوص شرایط تیم ملی و موضوعات مرتبط تا برگزاری رقابت های جام جهانی تصمیم گیری خواهد کرد و اجازه هیچ گونه مداخله ای را نخواهد داد. چارچوب تعامل دولت محترم و وزارت ورزش و جوانان نیز با رویکرد حمایتی تنها تقویت و حل مشکلات تیم ملی بوده و حتی سخنگوی دولت نیز بر همین موضوع تاکید داشتند که تنها فدراسیون فوتبال در حوزه موضوعات تیم ملی و کادر فنی تصمیم گیری می کند و هیچ مداخله ای در اینگونه مسائل تخصصی وجود ندارد. درخواست ما از همه دلسوزان و حامیان فوتبال ملی در این موقعیت حساس همگرایی و اتحاد در مسیر تقویت تیم ملی به منظور حضور موفقیت آمیز در جام جهانی است. بر این اساس از تک تک اعضای تیم ملی و خصوصا فرد فرد بازیکنان عزیز درخواست می کنم از هرگونه اظهار نظر و موضع گیری در خصوص اینگونه مسائل اکیدا خودداری کنند تا هر کس در جایگاه خودش به وظایفی که در مسیر موفقیت و آماده سازی تیم ملی دارد عمل کند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------