تکذیب پیوستن رامین رضاییان به السیلیه قطر/ حسین زاده در راه شارلوا



رامین رضاییان،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
رامین رضاییان اخبار مربوط به انتخاب تیم جدیدش را تکذیب کرد.

به گزارش خبرآنلاین، در شرایطی که شب گذشته اعلام شد رامین رضاییان، مدافع راست سابق پرسپولیس با تیم السیلیه قطر قرارداد بسته او با انتشار یک استوری این خبر را تکذیب کرد و مدعی شد هنوز با هیچ تیمی قرارداد نبسته است.

 

رضاییان ابتدای فصل گذشته به صورت قرضی از تیم الدحیل راهی السیلیه شده بود و حالا گفته می‌شود پس از چند ماه حضور در پرسپولیس قرار است دوباره به این تیم قطری برگردد. باید دید در نهایت تکلیف این مدافع چه خواهد شد و او فصل جدید را در چه تیمی آغاز خواهد کرد.

 

رامین رضاییان،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی

 

 ***

 

حسین زاده در راه شارلوا / باشگاه بلژیکی تا پایان هفته پول رضایتنامه را به استقلال پرداخت می‌کند

امیرحسین حسین‌زاده هافبک آبی‌ها فصل بعد در این تیم حضور نخواهد داشت.

 

به گزارش خبرورزشی، امیر حسین حسین زاده هافبک تهاجمی استقلال که فصل قبل یکی از ستاره های این تیم بود مورد توجه شارلروا قرار گرفته است. این بازیکن با استفاده از بند فسخ قرارداد تصمیم داردتا راهی لیگ بلژیک شود و به همین منظور با این تیم به توافق نهایی هم رسیده است.

 

حسین زاده اگر چه دیروز در تمرینات آبی ها حاضر شد اما همچنان در انتظار واریز مبلغ رضایتنامه از سوی شارلروا به حساب استقلال است تا انتقالش به این تیم بلژیکی نهایی شود.

 

بنابراین او فعلا طبق قراردادی که با استقلال دارد در تمرینات این تیم شرکت خواهد کرد تا انتقالش به شارلروا قطعی شود. گفته می شود قرار است باشگاه بلژیکی تا پایان هفته مبلغ رضایتنامه حسین زاده را به حساب استقلال واریز کند.

 

***

 

صیادمنش: امیدوارم گل‌های زیادی برای هال سیتی بزنم/ با چمپیونشیپ سازگار شدم

مهاجم ایرانی تیم فوتبال هال سیتی اظهار امیدواری کرد برای این تیم گل‌های زیادی به ثمر برساند.

 

به گزارش مهر، روز گذشته بود که باشگاه هال سیتی به صورت رسمی خبر امضای قرارداد ۱+۴ ساله با اللهیار صیادمنش مهاجم ۲۱ ساله و ایرانی خود را اعلام کرد. هال سیتی در رقابت‌های چمپیونشیپ حضور دارد و برای صعود به لیگ برتر انگلیس برنامه ریزی کرده است.

 

اللهیار که فصل گذشته و در نقل و انتقالات زمستانی ابتدا به صورت قرضی به هال سیتی رفته بود، بعد از دائمی شدن قراردادش گفت: خیلی خوشحالم که اینجا هستم. شش ماه گذشته خیلی خوب بود. این تجربه خوب باعث شد که دوباره اینجا باشم. خیلی خوشحال هستم.

 

این مهاجم جوان ایرانی افزود: من خیلی خوب با تیم، لیگ و اتمسفر سازگار شدم. امیدوارم که این فصل کارهای بهتر و بیشتری انجام بدهم.

 

صیادمنش با اشاره به حمایت هواداران هال سیتی از او گفت: روز اول را به یاد می آورم که گفتم نمی‌توانم برای بازی در MKM استادیوم مقابل آنها صبر کنم. الان هم می گویم نمی‌توانم برای شروع فصل جدید صبر کنم. امیدوارم گل‌های زیادی به ثمر برسانم.

 

وی در خصوص انتقال «اوزان توفان» دیگر بازیکن فنرباغچه به هال سیتی و سابقه حضور کنار این بازیکن در ترکیه گفت: او بازیکن بسیار خوبی است که می‌تواند به تیم کمک کند. باید به فکر کار تیمی باشیم. این خوب خواهد بود. این فصل بازیکنان خوبی داریم و باید منتظر باشیم.

 

مهاجم ایرانی هال سیتی درباره اهدافش با این تیم اظهار کرد: می‌خواهم به تیم کمک کنم. اگر بازی کنم صد درصد توانم را می‌گذارم.

 

صیادمنش در پایان درباره حضورش با تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر گفت: ما سه بازی بسیار مهم با آمریکا، انگلیس و ولز داریم. این می‌تواند فوق العاده باشد. به نظرم این بزرگترین تورنمنت فوتبال جهان است و خوشحالم که آنجا هستم. بازی کردن در جام جهانی می‌تواند رویا را به حقیقت تبدیل کند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------