رضا اسدی از پرسپولیس جدا شد/ حضور دروازه‌بان نساجی در جمع سرخ‌پوشان



رضا اسدی،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
هافبک دفاعی پرسپولیس با انتشار پستی از هواداران این تیم خداحافظی کرد.

به گزارش ایلنا، رضا اسدی که برای تمدید قرارداد با پرسپولیس مورد توجه یحیی گل محمدی قرار گرفته بود، ترجیح داده با توجه به اتفاقات فصل گذشته از این تیم جدا شود. او با انتشار متنی گلایه‌آمیز پایان همکاری رسمی خود با این باشگاه را اعلام کرده است:

 

روزی که برای اولین بار پیراهن خوش رنگ پرسپولیس را برتن کردم ، گفتم که می دانم که چه پیراهنی را دارم می پوشم اما اشتباه می کردم، باید این پیراهن را برتن کرده باشی و در کنار شما هواداران فهیم و مهربان پرسپولیس بزرگ زندگی کرده باشی تا بدانی این پیراهن چه اتفاق بزرگ و زیبایی است. حالا که به هر دلیل مجبورم که از شما جدا شوم ، می دانم  و به همین خاطر خداحافظی با شما خیلی  سخت است!

 

همه تلاشم را کردم که بتوانم حتی شده به اندازه یک لبخند کوچک ، شما را شاد کنم. درست است که تعداد دقایقی که به میدان رفتم خیلی زیاد نبود اما در همین دقایق هم، سعی ام این بود که سربازی باشم که قدر پیراهنی را می داند که برتن می کند. ریاضیات می گوید که زدن 4 گل و دادن سه پاس در یک فصل برای یک هافبک دفاعی ، بازیکنان بسیاری را در همین لیگ تبدیل به ستاره می کند اما برای من کم بود.من وظیفه خود می دانستم که بسیار بیشتر از این حال دل شما را خوب کنم. اما نشد که بشود…

 

دوست ندارم گلایه بکنم. در همه فصل هم سعی کردم که کمترین حاشیه را برای تیم محبوب ایجاد کنم. مصاحبه نکردم، کمترین فعالیت را در فضای مجازی انجام دادم تا آرامش پرسپولیس در مسیر موفقیت از جانب من تهدید نشود. حرف زیاد بود و زیاد است. اما ترجیح دادم سکوت کنم و روی تمرین تمرکز کنم. هیچ وقت نپرسیدم، این رقم ها که در مورد مبلغ قرارداد من گفته می شود، از کجا آمده؟ هیچ وقت نگفتم چرا وقتی اولین گل فصل پرسپولیس را به فولاد زدم، با این همه هجمه مواجه شدم؟ نپرسیدم چرا در مسابقه ای که سهم من تنها ده دقیقه بازی بود، آن هم در دقایقی که تیم عقب بود، باز هم من را به عنوان مقصر معرفی می کردند؟ روی کدام گل خورده تیم مقصر بودم ؟ من چه هیزم تری به چه کسی فروخته بودم؟ چرا این همه دروغ ، چرا این همه حاشیه؟

 

و بسیار سئوال دیگر که حالا حتی به دنبال جواب برای آن ها نمی گردم. دوست ندارم گلایه بکنم. پرسپولیس برای من خاطره هواداران مهربانی است که با خودم حفظ خواهم کرد. برای همین خاطره ها است که علی رغم همه  پیشنهادهایی که بود،به احترام همه هواداران پرسپولیس و سرمربی محترم تیم ، تا این لحظه صبر کردم تا حجم خاطره ها اضافه شود و بتوانم شاید کمی بیشتر لطفتان را جبران کنم … اما انگار بعضی فاصله ها با صبر هم پر نمی شود، امیدوارم اشتباه کنم اما حسی به من می گوید که کسانی نمی‌خواستند پس به خواسته آن ها احترام می گذارم تا باز تهدیدی برای آرامش پرسپولیس نباشم

 

رفتن معنای جدایی نمی دهد. پرسپولیس و هواداران پرشورش را هیچ گاه فراموش نمی کنم. امیدوارم روزی، فصلی دوباره مسیرمان یکی شود. حال دلتان همیشه خوب باشد و پرچم هایتان را به شادی تکان بدهید.

 

برادر شما

رضا اسدی

 

***

 

دروازه‌بان نساجی به پرسپولیس ملحق شد

تیم فوتبال پرسپولیس دروازه‌بان خود را انتخاب کرد.

 

به گزارش فارس، با جدایی امیرمحمد یوسفی دروازه‌بان سوم تیم پرسپولیس از این تیم، حالا سرخ‌پوشان یک دروازه‌بان جدید را به خدمت گرفته‌اند. 

 

امیر رفیعی دروازه‌بان سوم فصل گذشته نساجی که در رده سنی امیدها قرار دارد این فصل به تیم امید پرسپولیس پیوست. ننکا مربی دروازه‌بانان پرسپولیس بعد از عملکرد درخشان این دروازه‌بان در بازی‌ پرسپولیس و امیدهای این باشگاه خواهان حضور رفیعی در تیم بزرگسالان شد و این اتفاق هم رخ داد.

 

روز گذشته و زمانی که خبرنگاران در تمرین پرسپولیس حضور داشتند رفیعی همراه با سایر بازیکنان و دروازه‌بانان مشغول تمرین بود تا مشخص شود که او در این فصل به عنوان گلر سوم سرخ‌پوشان انجام وظیفه خواهد کرد.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------