توضیحات فدراسیون فوتبال درمورد تصمیم گیری پیرامون تیم ملی



تیم ملی فوتبال ایران،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
فدراسیون فوتبال درمورد تصمیم‌گیری پیرامون وضعیت تیم ملی بیانیه صادر کرد.

به گزارش فارس به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، با توجه به برخی موضوعات مطرح شده در خصوص تصمیم گیری پیرامون  تیم ملی، فدراسیون  بیانیه ای به شرح زیر صادر کرد:

 

" پیرو مطلب منتشر شده در یکى از روزنامه هاى غیر ورزشى و تفسیر نادرست از مواضع و بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامى در حمایت و تمجید از مربیان داخلى لازم است موضوعاتى به منظور تبیین مواضع فدراسیون فوتبال و رفع ابهامات پیرامون تیم ملى اعلام شود.

 

رسالت فدراسیون فوتبال جمهورى اسلامى ایران تلاش در مسیر آماده سازى و حضور تیمى قدرتمند ، منسجم و شایسته در رقابت هاى جام جهانى است که بتواند موجبات خشنودى ، افتخار و شادى ملت بزرگ ایران، قشر جوان و علاقمندان به فوتبال را در میادین بین المللى فراهم سازد.

 

این در حالى است که برداشت غیر مرتبط یکى از روزنامه هاى سیاسى از بیانات معظم له با استفاده از تیتر غلط و شائبه دار موجب ایجاد فضاى نامناسبى در اطراف تیم ملى ایران و فدراسیون فوتبال گردیده است.

 

تاکیدات مقام معظم رهبرى در خصوص ضرورت استقلال سازمان ها ، شایسته سالارى و انجام امور اجرایى توسط متخصصین هر حوزه که در این موضوع بدون شک فدراسیون فوتبال است، نشان گر برداشت نادرست از بیانات و توصیه هاى مطرح شده است.

 

متاسفانه این مطلب همچنین مصداق وهن جایگاه دفتر مقام معظم رهبرى است حال آنکه انتشار پستى در اینستاگرام معظم له هیچ ارتباطى با شرایط و موضوعات مرتبط با تیم ملى فوتبال ایران نداشته و برداشت غلط و حاشیه ساز منتشر شده در این روزنامه موجب انحراف افکار عمومى و واکنش هاى نادرستى گردیده است.

 

بر این مبنا فدراسیون فوتبال جمهورى اسلامى ایران بر مبناى وظایف و مسئولیت هاى خود در راستاى تحقق فرمایشات مقام معظم رهبرى در زمینه سربلندى و حضور قدرتمندانه نمایندگان ورزش ایران اسلامى در میادین بین المللى همچنین خوشحالى و رضایت مردم شریف ایران اسلامى تنها در راستاى مصالح و منافع ملى در خصوص شرایط تیم ملى به صورت کاملا مستقل تصمیم گیرى و به تکلیف خود عمل خواهد کرد و هیچ گونه دخالت سیاسى و غیر ورزشى در اینگونه موضوعات تخصصى که در حوزه وظایف تعریف شده مسئولان فدراسیون به شمار مى رود صورت نگرفته است.

 

همچنین سخنگوى محترم دولت و وزیر محترم ورزش بارها بر استقلال کامل فدراسیون در زمینه تصمیم گیرى پیرامون شرایط تیم ملى و نقش حمایتى دولت محترم در خصوص پشتیبانى از فدراسیون در مسیر آماده سازى تیم ملى تاکید نموده اند."

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------