دنیا به کام فرزندان دیوید بکام؛ با اعضای خانواده این اسطوره فوتبال آشنا شوید/ از عکاس و فوتبالیست تا مدل!



خانواده بکام،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
دیوید و ویکتوریا بکام را فراموش کنید، در حال حاضر بچه‌های آنها دنیا را مال خودشان کرده‌اند.

به گزارش خبرورزشی، روز یکشنبه، رومئو بکام ۱۹ ساله نشان داد که پسر دیوید بکام افسانه‌ای است و یک ضربه ایستگاهی درخشان را برای ذخیره‌های اینتر میامی به گل تبدیل کرد. در حالی که بروکلین بکام ۲۳ ساله، در تلاش است تا تبدیل به یک سرآشپز حرفه‌ای شود و در این راه از راهنمایی‌های دوست پدرش «گوردون رمزی» بهره می‌برد. کروز بکام ۱۷ ساله به نظر می‌رسد که بین خواهر و برادرانش جذاب‌ترین باشد و هدفش این است که مانند مادرش ستاره دنیای پاپ شود. و هارپر بکام که اکنون ۱۱ ساله است، به نظر می‌رسد که قرار است تا راه ویکتوریا را به عنوان ملکه مد دنبال ‌کند. این بچه‌ها کاردرست هستند.

 

بروکلین

بروکلین در لندن به دنیا آمد، اما وقتی مادرش در نیویورک فهمید که او را باردار است، نام معروف بروکلین را روی او گذاشت.

 

او در ۱۵ سالگی از زندگی کردن زیر سایه نام خانوادگی خود دوری کرد و آخر هفته‌ها در یک کافی‌شاپ کار می‌کرد تا کمی پول تو جیبی به دست بیاورد. بروکلین در ابتدا به دنبال فوتبال رفت و در آکادمی آرسنال تمرین می‌کرد. اما در سال ۲۰۱۵ پس از ناکامی در دریافت بورسیه فوتبال را رها کرد. اندی ماری سعی کرد به او تنیس یاد بدهد اما بروکلین نمی‌خواست تنیس را به عنوان حرفه دنبال کند.

 

اما خیلی زود مجله‌ها توجه او را به خود جلب کردند و شروع به کار مدلینگ برای نشریه‌های مشهور مانند «ووگ چاینا»، «میس ووگ»، «اینترویو»، «لومو ووگ» کرد و سوژه عکاس‌های مشهوری مانند «بروس وبر»، «تری ریچاردسون»، «دنیل جکسون» و «آلاسدیر مک‌لارن» شد.

 

بروکلین عاشق عکاسی شد و در این زمینه هم مدتی فعالیت کرد. او در رشته عکاسی در دانشکده طراحی «پارسونز» در مدرسه جدید نیویورک ثبت‌نام کرد و سپس اولین کتاب خود را به نام «آنچه می‌بینم» منتشر کرد و برای عکاس معروف بریتانیایی «رنکین» کارآموزی کرد.

 

اخیراً اما بروکلین به حرفه سرآشپزی روی آورده و نکات آشپزی را از دوست خانوادگی‌شان «گوردون رمزی» یاد می‌گیرد. ساخت مجموعه ویدیویی آنلاین او با نام «آشپزی با بروکلین» در حدود ۱۰۰۰۰۰ دلار (۸۴۰۰۰ پوند) هزینه در بر داشت که انتقادهایی را به خاطر نیاز به خدمه ۶۲ نفره برای ساختش برانگیخته است.

 

اگر او هنوز شغل ایده‌آل خود را در زندگی پیدا نکرده باشد، مطمئناً عشق زندگی خود را پیدا کرده است. امسال، بروکلین با بازیگر آمریکایی «نیکولا پلتز» ۲۷ ساله در یک مراسم پر زرق و برق ۳ میلیون پوندی در پالم بیچ فلوریدا ازدواج کرد.

 

خانواده بکام،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
خانواده بکام،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی

رومئو

رومئو که او هم در لندن در بیمارستان خصوصی پورتلند به دنیا آمد، ژن ورزشی دیوید را به ارث برده است. از دوران جوانی مشخص بود که یک فوتبالیست حرفه‌ای می‌شود.

 

بین سال‌های ۲۰۱۴ تا ۲۰۱۵ در آکادمی آرسنال بازی می‌کرد و یکی از طرفداران بزرگ توپچی‌هاست و اغلب در سکوهای امارات در کنار پدرش دیده می‌شود. اما رها شدنش توسط توپچی‌ها باعث شد که دل‌شکسته شود و به مدت پنج سال به فوتبال پشت کرد. در این میان، مانند بروکلین به تنیس روی آورد و همچنین از ماری، قهرمان دو دوره ویمبلدون، راهنمایی گرفت.

 

رومئو در سال ۲۰۲۰ گفت که می‌خواهد دوباره شانسش را در فوتبال امتحان کند و این حرفش با حمایت دیوید مواجه شد و بلافاصله زمین تنیس در خانه خانوادگی را با یک زمین فوتبال جایگزین کرد. او در سال گذشته به اینتر میامی پیوست، تیم MLS متعلق به پدرش، و در تیم ذخیره آنها بازی می‌کند. همچنین قرارداد پنج رقمی اسپانسری با پوما را هم به دست آورد.

 

او اولین بازی رقابتی خود را در برابر تورنتو اف‌سی در تساوی ۲-۲ در کنار پسر فیل نویل، هاروی، هم‌تیمی سابق دیوید، انجام داد.

 

خانواده بکام،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
خانواده بکام،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی

کروز

کروز چهره جذابی دارد. او در مادرید به دنیا آمد، زمانی که پدرش در لالیگا برای رئال مادرید بازی می‌کرد.

 

برخلاف بروکلین و رومئو، فوتبال هرگز مورد توجه کروز نبوده است. در عوض بیشتر به سمت حرفه سابق مادرش تمایل دارد و به دنبال موسیقی رفته است. او در ۱۱ سالگی اولین تک‌آهنگ خود را منتشر کرد: آهنگ کریسمسی «اگر هرروز کریسمس بود» که در جدول آی‌تونز در رتبه هفتم قرار گرفت. او اکنون با Tap Music که به راه‌اندازی حرفه «دوآ لیپا»، «الی گلدینگ» و «لانا دل‌ری» کمک کرده، قرارداد بسته است و بسیاری او را با سوپراستار پاپ «جاستین بیبر» مقایسه می‌کنند.

 

کار بعدی این است که برای خودش یک قرارداد رکورد پیدا کند و شروع به انتشار آهنگ‌های خودش کند.

 

خانواده بکام،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
خانواده بکام،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی

هارپر

هارپر جوان‌ترین عضو این خانواده است و دیوید به وضوح عاشق دخترش است و دائماً عکس‌های او را در اینستاگرامش به اشتراک می‌گذارد.

 

هارپر که اکنون ۱۱ ساله شده، شروع به یافتن استایل خاص خودش کرده و به نظر می‌رسد که عشق مادرش ویکتوریا به مد و فشن بر روی او هم تأثیر گذاشته است. ویکتوریا اغلب لباس‌های طراحی‌شده خودش را بر تن هارپر می‌پوشاند در حالی که لباس‌های تابستانی و کفش‌های «داک مارتنز» هم در سبک مورد علاقه او جای مخصوصی دارند. شکی نیست که این دختربچه حسادت‌برانگیزترین کمد لباس را بین دختران ۱۱ ساله دارد. و ممکن است هارپر حرفه مد و فشن را برای خودش در آینده انتخاب کند. او مرتبا با مادرش در هفته مد پاریس شرکت می‌کند.

 

خانواده بکام،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
خانواده بکام،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی

به راستی که دنیا به کام فرزندان دیوید بکام است.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------