آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

واکنش کمیته انضباطی به شادی جنجالی جواد نکونام و اظهارات حسینی

حسین عبداللهی عضو کمیته انضباطی به رفتارها و صحبت‌های سرمربی و دروازه‌بان تیم استقلال واکنش نشان داد. حسین عبداللهی در خصوص…

توافق شبانه عارف غلامی با استقلال/ پیشنهاد جدید سپاهان برای جذب محبی



عارف غلامی،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
مدافع ملی پوش استقلال دیشب با مدیران این باشگاه به توافق رسید.

به گزارش خبرورزشی، یکی از بازیکنانی که باشگاه استقلال از ابتدای نقل و انتقالات به دنبال تمدید قرارداد او بود عارف غلامی است. مدافع آبی‌ها در پایان فصل قراردادش به اتمام رسید و مدعی شد که از چند تیم خارجی پیشنهاد دارد. این بازیکن اما در نهایت مشخص شد که همچنان باید فصل آینده را در لیگ برتر ایران به میدان برود و به همین دلیل بعد از اینکه درخواست سنگینی از باشگاه استقلال داشت دوباره به میز مذاکره با آبی‌ها بازگشت.

 

غلامی دیروز با انتشار یک استوری رسما اعلام کرد که بیش از یک هفته است که در انتظار تماس مدیران استقلال برای تمدید قرارداد است. موضوعی که در نهایت باعث شد تا آخرین مذاکره برای تمدید قرارداد او صورت بگیرد.

 

او دیشب طی جلسه‌ای با مدیران استقلال به توافق رسید و احتمالا طی امروز و فرداد قرارداد خود ر با این باشگاه تمدیدخواهد کرد. استقلال به جز غلامی در خط دفاعی، سیلوا، مرادمند، محمد حسینی و البته روزبه چشمی را هم در اختیار دارد.

 

***

 

پیشنهاد جدید سپاهان برای جذب محبی، استقلال رقیب پیدا کرد

محمد محبی با توجه به نیمکت نشینی در تیم پرتغالی دوست دارد در سال منتهی به جام جهانی شرایط بازی داشته باشد تا بتواند در قطر همراه تیم ملی باشد.

 

محمد محبی،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی

به گزارش ایلنا، محمد محبی، وینگر جوان و بوشهری ایرانی که توسط باشگاه سپاهان به سطح اول فوتبال ایران معرفی شد و حتی به پیراهن تیم ملی هم رسید، ابتدای فصل جاری با پیشنهادی از سوی سانتاکلارای پرتغال به این تیم پیوست و خیلی زود در سن 23 سالگی لژیونر شدن را تجربه کرد.

 

اگرچه محبی با انگیزه‌های زیاد و برای پیشرفت فوتبالش راهی لیگ پرتغال شد ولی وضعیت برایش تا کنون در این تیم خوب پیش نرفته است و در تیمش تبدیل به یک نیمکت نشین دائمی شده و در فصل گذشته از رقابت‌های لیگ پرتغال فرصت چندانی برای بازی به او نرسیده تا اوضاع برایش در این تیم پرتغالی به خوبی پیش نرود.

 

محبی که تمایل به بازگشت به لیگ ایران دارد چند وقتی است مورد توجه باشگاه استقلال قرار دارد و مذاکرات خوبی میان طرفین انجام ولی تا کنون به توافق نهایی منجر نشده است. 

 

سپاهان هم ابتدای فصل نقل و انتقالات پیشنهادی برای جذب محبی داد که مورد قبول قرار نگرفت و به نظر می‌رسید جذب او منتفی شده باشد ولی حالا خبر رسید طلایی پوشان با پیشنهاد جدیدی می‌خواهند شانس خود را برای جذب محبی بار دیگر امتحان کنند. 

 

باید دید پیشنهاد جدید سپاهان به قدری دندان گیر هست که محبی را برای رفتن به استقلال بازگشت به نقش جهان مردد کند یا نه‌.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------