سکوت رونالدو شکست؛ چراغ سبز کریس به یونایتد؟/ تردید مسی به ادامه حضور در پاری سن ژرمن



نقل و انتقالات فوتبال اروپا،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
مدافع ملی پوش استقلال دیشب با مدیران این باشگاه به توافق رسید.کریستیانو رونالدو تصویری جدید از خودش منتشر کرد.

به گزارش خبرآنلاین، کریستیانو رونالدو پس از مدت‌ها سکوت پست جدیدی از تمرینات آماده‌سازی خود در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد.

 

در این تصویر شرایط بدنی و تعهد طاقت فرسا رونالدو به تناسب اندام آشکارتر از همیشه به نظر می رسید.؛ او با وجود غیبت در تمرینات منچستریونایتد و تور آسیایی پیش فصل شیاطین سرخ به دلایل خانوادگی از نظر بدنی شرایط بسیار خوبی دارد.

 

در این بین شورت ورزشی رونالدو هم باعث گانه‌زنی در خصوص آینده‌اش شد. در شرایطی که او با شرکت نایکی برای لباس قرارداد دارد در این تصویر شورت ورزشی منچستریونایتد با برند آدیداس را به تن داشت که از نگاه بعضی‌ها نشانه‌ای برای تجدیدنظر او در تصمیم جدایی‌اش بود. البته این تنها یک نشانه کوچک است چرا که ستاره پرتغالی در قسمت کپشن تنها عبارت «Hard Work» را نوشت.

 

نقل و انتقالات فوتبال اروپا،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی

در این بین اریک تن‌هاگ هم در کنفرانس خبری خود بر مواضع خود برای ماندن رونالدو در جمع شیاطین سرخ پافشاری کرد. علاوه بر این گفته می‌شود چلسی دیگر تمایلی به خرید کریستیانو رونالدو ندارد و از جذب او منصرف شده است.

 

***

 

تردید مسی به ادامه حضور در پاری سن ژرمن

مارکا خبر داد با وجود تمایل تیم پاریسی، لیونل مسی به ماندن در این تیم برای طولانی مدت تردید دارد.

 

نقل و انتقالات فوتبال اروپا،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی

به گزارش ایسنا به نقل از مارکا، قرارداد لیونل مسی با PSG در سال ۲۰۲۳ به پایان می رسد. آیا لیونل مسی قرارداد خود را با پاریس تمدید می کند؟ این سوالی است که خیلی از اهالی فوتبال دارند. در همین رابطه  فرانسوی ها قصد دارند این آرژانتینی را برای مدت طولانی تری حفظ کنند اما ستاره فوتبال جهان مردد است.

 

انتقال رایگان او به پاری سن ژرمن در سال گذشته بسیار هیجان انگیز بود.  پاری سن ژرمن حالا می خواهد مسی را تا تابستان ۲۰۲۴ در این تیم حفظ کند. گفته می‌شود این باشگاه پیش از این به این بازیکن ۳۵ ساله آرژانتینی اطلاع داده است که خواهان حفظ او است.

 

مسی  هنوز پاسخی به تمدید قرارداد با این تیم فرانسوی نداده است. طبق گزارش روزنامه ورزشی آرژانتینی اوله، جام جهانی قطر اولویت مسی است.  در سال ۲۰۱۴ مسی با آرژانتین در فینال جام جهانی مقابل آلمان شکست خورد و اکنون تمام تمرکز او روی جام جهانی پیش رو است تا بتواند به تیم ملی کشورش کمک کند و بعد از سالها عنوان قهرمانی را به دست بیاورد.

 

دارنده هفت توپ طلا، تابستان گذشته بارسلونا را ترک کرد. کاتالان‌ها که خیلی بدهکار بودند و وضعیت مالی خوبی نداشتند دیگر نمی‌توانستند این فوتبالیست را نگه دارند.  پاری سن ژرمن فصل قبل در لیگ قهرمانان اروپا  در مرحله یک هشتم نهایی حذف شد اما توانست قهرمان لیگ فرانسه شود.

 

مسی در لباس پاریسی ها در ۳۴ بازی یازده گل و ۱۵ پاس گل ثبت کرد.

 

***

 

فابرگاس در سری B ایتالیا

ستاره سابق تیم ملی فوتبال اسپانیا با تیمی در سری B ایتالیا به توافق رسید.

 

نقل و انتقالات فوتبال اروپا،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی

به گزارش ایسنا به نقل از فوتبال ایتالیا، تیم سری B، کومو، به لطف دنیس وایز در آستانه به خدمت گرفتن سسک فابرگاس ستاره سابق موناکو، چلسی، بارسلونا و آرسنال است. به گفته جانلوکا دی مارتزیو کارشناس نقل و انتقالات اسکای اسپورت ایتالیا، این انتقال نهایی و قطعی شده است و مدت آن  دو ساله است.

 

سسک فابرگاس در نهایت پس از بازنشستگی می تواند نقش مربیگری در کومو را بر عهده بگیرد.

 

فابرگاس در ماه می ۳۵ ساله شد و پس از پایان قراردادش با موناکو بازیکن آزاد بود. ملی پوش اسپانیایی پس از تجربه در آرسنال، بارسلونا، چلسی و موناکو هنوز آماده نیست که دوران حرفه ای خود را به طور کامل به پایان برساند و از فوتبال خداحافظی کند و به همین خاطر ترجیح داده است همچنان به عنوان بازیکن فعالیت داشته باشد.

 

کومو در سال ۲۰۲۱ از سری C به رقابت های سری B صعود کرد و فصل گذشته در رده سیزدهم لیگ ۲۰ تیمی سری B قرار گرفت. این باشگاه در سال ۲۰۱۶ ورشکست شد و مجبور شد دوباره از بخش آماتور سری D شروع کند.

 

کومو همچنین دنیس وایز بازیکن سابق چلسی را که مدیر ورزشی فعلی آنهاست به خدمت گرفتند و طبق گزارشات او فابرگاس را متقاعد کرده است تا به این تیم بپیوندد.

 

فابرگاس فصل ناامید کننده‌ای را با موناکو تجربه کرد. این هافبک اسپانیایی به خاطر آسیب دیدگی‌های زیاد تنها  ۶ بازی برای موناکو در فصل قبل انجام داد. فابرگاس بعد از جدایی از چلسی در سال ۲۰۱۹ راهی فرانسه شد تا پیراهن موناکو را بر تن کند.

 

***

 

بایرن به در بسته خورد؛ دی‌لیخت در یووه می‌ماند

تلاش‌های بایرن برای جذب ماتیس دی‌لیخت، مدافع یوونتوس، تا اینجا بی‌نتیجه بوده است.

 

بحث جدایی دی‌لیخت از یوونتوس در چند روز اخیر بارها مطرح شده و حتی به نظر می‌رسید که او در یک قدیمی بایرن مونیخ قرار داشته باشد. 

 

چلسی علاقه زیادی به جذب این بازیکن داشت تا بتواند جای خالی مدافعانی که در پنجره تابستانی از این تیم جدا شده را پر کند و خط دفاعی تیمش را تقویت کند. 

 

با این حال، رسانه‌های ایتالیایی مدعی شدند که پیشنهاد بایرن بسیار هنگفت و جذاب بوده و همین باعث شده که چلسی از دور رقابت برای خرید این مدافع هلندی خارج شود. 

 

اما به نظر می‌رسد که همین پیشنهاد هنگفت نیز برای از نظر مدیران یوونتوس برای فروش دی‌لیخت کافی نبوده است. بند فسخی 120 میلیون یورویی در قرارداد این بازیکن وجود دارد و آنها حاضر به فروش او با مبلغی کمتر از این نیستند. 

 

این در حالی است که پیش از این گفته شده بود پیشنهاد بایرن 90 میلیون یورو است اما ظاهرا پیشنهادی که این باشگاه به مدیران یووه ارائه کرده به همراه بند پاداش نهایتا به 60 میلیون یورو رسیده و چنین پیشنهادی به هیچ وجه برای این باشگاه ایتالیایی کافی نیست.

 

از سوی دیگر، دی‌لیخت هم علاقه زیادی به ترک تورین ندارد و مذاکرات برای امضای قرارداد جدید با او هنوز به نتیجه نرسیده اما شرایط برای رسیدن این بازیکن به خواسته‌اش در این پنجره تابستانی فراهم نیست و او این هفته به تمرینات بازخواهد گشت تا احتمال حضور او در ترکیب یووه در فصل آینده افزایش پیدا کند. 

 

دی‌لیخت در سال 2019 با قراردادی به ارزش 85.5 میلیون یورو به یوونتوس ملحق شد و ماه آینده تازه 23 ساله خواهد شد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------