واکنش رونالدو به بازگشت به اسپورتینگ/ زلاتان در میلان و سیلوا در سیتی ماندنی شدند



نقل و انتقالات فوتبال اروپا،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
ستاره منچستر یونایتد به احتمال انتقال به اسپورتینگ لیسبون واکنش نشان داد.

به گزارش ایسنا به نقل از اسپورت، کریستیانو رونالدو یک فصل دیگر با منچستر یونایتد قرارداد دارد اما خبرهای زیادی درباره جدایی او از این تیم به گوش می‌رسد.

 

یکی از صفحات مجازی خبری را درباره رونالدو منتشر کرد که باعث شد تا این بازیکن خیلی زود واکنش نشان دهد به طوری که نوشته شد که اتومبیل رونالدو در باشگاه لیسبون دیده شده است و این نشان می‌دهد که او قصد بازگشت به اسپورتینگ را دارد.

 

رونالدو به این خبر واکنش کوتاهی نشان داد و نوشت: دروغ است.

 

کریستیانو رونالدو بعد از جدایی از یوونتوس به لیگ برتر انگلیس بازگشت تا بار دیگر پیراهن منچستر یونایتد را برتن کند. او در فصلی که گذشت عملکرد بسیار خوبی داشت به طوری که عنوان بهترین بازیکن و گلزن تیم را به دست آورد با این حال منچستر یونایتد یک فصل ناامید کننده دیگر را تجربه کرد و حتی نتوانست سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را به دست آورد و این باعث شده است تا رونالدو به جدایی از این تیم علاقه داشته باشد.

 

این فوق ستاره پرتغالی یک فصل دیگر هم با یونایتد قرارداد دارد با این حال در اردوی تابستانی این تیم شرکت نکرده است تا شایعه جدایی او بسیار جدی شود البته تن هاخ، سرمربی جدید شیاطین سرخ اعلام کرده است که به رونالدو نیاز دارد و اجازه جدایی را به او نخواهد داد.

 

توصیه نانی به رونالدو

بازیکن پرتغالی پیشین منچستر یونایتد به کریستیانو رونالدو توصیه کرد که در اولدترافورد باقی بماند.

 

نانی یکی از بازیکنانی است که در منچستر یونایتد با کریستیانو رونالدو هم‌بازی بود.

 

این بازیکن پرتغالی به رونالدو توصیه کرد که در سن ۳۷ سالگی به دنبال ماجراجوی جدیدی نباشد و در شیاطین سرخ به حضور خود ادامه دهد.

 

او گفت: امیدوارم که کریستیانو رونالدو به حضور خود در منچستر یونایتد ادامه دهد. او بازیکن بسیار تاثیرگذاری است و این را بارها ثابت کرده است. رونالدو نشان داد که هم‌چنان آماده است و می‌تواند در هر بازی سرنوشت ساز ظاهر شود. امیدوارم که حال او خوب باشد تا بتواند به تیم محبوبش کمک کند.

 

این بازیکن ۳۵ ساله پرتغالی ادامه داد: من تلاش کردم تا با رونالدو صحبت کنم اما او وقتی در تعطیلات است تلفن کسی را پاسخ نمی‌دهد. او گفت که اکنون بسیار مشغول است و به‌زودی با هم صحبت خواهیم کرد. به نظرم باشگاه‌های بزرگ با بازیکنی که ۳۷ سال سن دارد قرارداد امضا نمی‌کنند و از طرف دیگر هم تن هاخ اعلام کرده است که به رونالدو نیاز دارد و این هم نشانه خوبی برای ماندن او است.

 

کریستیانو رونالدو یک فصل دیگر با شیاطین سرخ قرارداد دارد با این حال در اردوی تابستانی تیم شرکت نکرده است و این باعث شده تا خبرهای زیادی درباره جدایی او به گوش برسد.

 

***

 

زلاتان یک فصل دیگر در میلان

مهاجم سوئدی با وجود مصدومیت و دوری از میادین یک فصل دیگر در این تیم خواهد بود.

 

نقل و انتقالات فوتبال اروپا،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی

بر اساس گزارش رسانه ها، زلاتان ابراهیموویچ مهاجم کهنه کار آث میلان قرارداد خود را با این تیم تمدید کرد و فصل بعد هم در میلان خواهد بود. البته باشگاه میلان هنوز این خبر را به صورت رسمی اعلام نکرده است و قرار است هفته آینده آن را رسانه‌ای کند.

 

گاتزتا دلو اسپورت روز یک‌شنبه گزارش داد که این بازیکن قرارداد جدید خود را امضا کرده است و باشگاه میلان منتظر است تا در یک زمان مناسب این خبر را اعلام کند. فصل گذشته او ۲۳ بازی برای روسونری در سری آ انجام داد و ۸ گل به ثمر رساند. او هم‌چنین چهار بازی در لیگ قهرمانان اروپا انجام داد که گلی به ثمر نرساند و توانست با میلان قهرمان لیگ شود و این تیم را بعد از یک دهه بار دیگر بر قله فوتبال ایتالیا قرار دهد. 

 

زلاتان ایبراهیموویچ، مهاجم سوئدی میلان مجبور شد دو ماه پیش یک بار دیگر زانوی خود را تحت عمل جراحی قرار دهد. ابراهیموویچ پس از عمل جراحی روی زانوی چپ، هفت تا هشت ماه از میادین دور خواهد بود. این در حالی است که این مهاجم ۴۰ ساله قصد پایان دادن به فوتبال خود را ندارد.

 

ابراهیموویچ در طول دوران طولانی خود چندین‌بار با مشکلات زانو دست و پنجه نرم کرده است. در سال ۲۰۱۷ او به دلیل پارگی رباط صلیبی در دوران حضورش در منچستریونایتد ماه‌ها از میادین دور بود. در فصل گذشته او چندین‌بار به دلیل مشکلات زانو مجبور به دوری از فوتبال شد که آخرین‌بار در ماه آوریل بود.

 

او پیش‌تر درباره اهدافش برای ادامه فوتبال خود گفت سعی می‌کنم تا جایی که می‌شود به بازی کردن ادامه دهم. برای رسیدن به این هدف البته باید آمادگی جسمانی داشته باشم و از بازی خودم لذت ببرم.

 

***

 

برناردو سیلوا در سیتی ماند

با اعلام رسمی باشگاه منچسترسیتی، برناردو سیلوا در این تیم ماندنی شد.

 

نقل و انتقالات فوتبال اروپا،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی

بر اساس اطلاعاتی که  توسط دیلی میرور فاش شد، منچسترسیتی با وجود تلاش‌های بارسلونا برای جذب برناردو سیلوا بازیکن پرتغالی، اجازه جدایی به او را نخواهد داد چرا که این بازیکن یک بازیکن کلیدی در اتحاد محسوب می‌شود. سیلوا در فصلی که گذشت یکی از بهترین بازیکنان منچستر سیتی بود و سهم به‌سزایی در قهرمانی این تیم در لیگ برتر انگلیس داشت. او با ۱۳ گل و ۶ پاس گل از ستاره های تیم گواردیولا بود. 

 

بارسلونا به خاطر مشکلات مالی که سال قبل داشت مجبور به فروش مسی شد. از طرف دیگر آبی اناری ها نتوانستند بازیکنان سرشناس و گران قیمتی را جذب کنند اما به نظر می رسد که وضعیت مالی این تیم پرطرفدار اسپانیایی کمی بهتر شده است. 

 

برناردو سیلوا ستاره پرتغالی منچستر سیتی بازیکنی بود که آبی اناری‌ها به جذب او علاقه داشتند. باشگاه منچستر سیتی برای فروش این بازیکن ۱۰۰ میلیون یورو خواست ولی در نهایت بعد از مذاکره با این بازیکن اعلام کرد سیلوا به هیچ وجه فروشی نیست.

 

پپ گواردیولا، برناردو سیلوا را بازیکنی ضروری می‌داند تا دوباره آرزوی کسب همه قهرمانی‌ها را در فصل آینده داشته باشد. علاوه بر قهرمانی مجدد در لیگ برتر، تیم انگلیسی به دنبال اولین لیگ قهرمانان اروپا است. آن‌ها معتقدند با حضور سیلوا در جمع خود شانس بیش‌تری برای قهرمانی خواهند داشت.

 

سیلوا یک فصل دیگر با منچستر سیتی قرارداد دارد. این باشگاه انگلیسی اگر نمی‌خواهد که این بازیکن را مجانی از دست دهد باید در تابستان جاری قرارداد او را تمدید کند در غیر این صورت فصل بعد می‌تواند به صورت مجانی جدا شود.

 

***

 

پیشنهاد تیم اماراتی به سوارز

یک تیم اماراتی به دنبال جذب مهاجم اروگوئه‌ای پیشین اتلتیکو مادرید است.

 

نقل و انتقالات فوتبال اروپا،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی

به گزارش ایسنا و به نقل از کرة الامارات، جدایی لوییس سوارس از اتلتیکو مادرید قطعی شده است.

 

این باشگاه اسپانیایی حاضر نشد که قرارداد سوارس را تمدید کند تا این بازیکن رسما از تیم جدا شود. سوارس مشتریان زیادی دارد. یک تیم اماراتی رسما با این مهاجم اروگوئه‌ای وارد مذاکره شده است.

 

هنوز نام باشگاهی که به دنبال جذب سوارس است فاش نشده است البته بسیار بعید است که سوارس راهی خاورمیانه شود چرا که او پیشنهادهایی از لیگ برزیل و آرژانتین را هم رد کرده است چرا که می‌خواهد به حضورش در فوتبال اروپا ادامه دهد.

 

تنها در یک صورت سوارس می‌تواند وسوسه شود و آن رقم‌های بسیاری بالایی است که تیم‌های عربی پیشنهاد می‌دهند.

 

***

 

رم در آستانه نهایی کردن یک خرید بزرگ

تیم مورینیو به جذب پائولو دیبالا بسیار نزدیک شده است و می‌تواند او را در تابستان به خدمت بگیرد.

 

نقل و انتقالات فوتبال اروپا،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی

 "رم" اولین پیشنهاد برای عقد قرارداد با پائولو دیبالا مهاجم پیشین "یوونتوس" را به باشگاه تورینی ارائه کرد مدیران باشگاه رم ایتالیا به شدت به دنبال جذب این بازیکن آرژانتینی هستند که از یوونتوس جدا شده است. آن‌ها با مدیر برنامه‌های این بازیکن جلسه‌ای برگزار کردند.

 

رم به دیبالا قراردادی ۳ ساله با دستمزد ۶ میلیون یورو در هر فصل با احتساب پاداش پیشنهاد داده است.

 

دیبالا پس از پایان قراردادش با یوونتوس اکنون یک بازیکن آزاد است و می‌تواند به هر تیمی برود. پیش از این از اینتر، میلان، رم، ناپولی، اتلتیکو، سویا و بوروسیا دورتموند خواهان به خدمت گرفتن دیبالا بودند. 

 

از اینتر به عنوان مشتری اصلی و جدی دیبالا یاد شده بود ولی مذاکره سران این باشگاه با مدیر برنامه‌های این بازیکن به خاطر درخواست حقوق بسیار بالا به بن‌بست خورد. باشگاه میلان نیز با توجه به توقف مذاکرات اینتر با دیبالا قصد جذب این بازیکن را داشت به طوری که پیشنهاد دستمزد سالانه ۷ میلیون یورو را به این بازیکن داده بود.

 

تاکنون مهم‌ترین خرید تیم رم ایتالیا نمانیا ماتیچ بوده است. نمانیا ماتیچ ۳۳ ساله که در ۵ سال حضور در اولدترافورد ۱۸۹ بازی برای قرمزها انجام داد، بار دیگر شاگرد مورینیو شد. این بازیکن صرب در چلسی و یونایتد برای مورینیو بازی کرد و حالا برای سومین‌بار در تیم او حضور خواهد داشت.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------