نیمار و بارسلونا دوباره دادگاهی شدند



نیمار،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
ستاره برزیلی تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن بابت اتهاماتی که به او و مسئولان دو تیم قبلی‌اش وارد است، باید در دادگاه حاضر شود.

به گزارش تسنیم به نقل از اسکای اسپورت، نیمار ماه اکتبر سال جاری باید به دادگاه برود و از خودش در برابراتهامات وارد از سوی آژانسی که پیش از این به امور مربوط به نقل و انتقالاتش رسیدگی می‌کرد دفاع کند.

 

نیمار و مسئولان باشگاه سانتوس که سال 2013 او را به بارسلونا فروختند متهم هستند که با پنهان کاری درباره رقم واقعی قرارداد انتقال این بازیکن برزیل به نوکمپ، سهم واقعی گروه سرمایه‌گذاری DIS - به عنوان مالک بخشی از حقوق نقل و انتقال نیمار - را نپرداخته‌اند و به همین دلیل به کلاهبرداری متهم شده‌‌اند.

 

طبق ادعای DIS، سهم این مؤسسه از درآمد مربوط به انتقال نیمار به بارسلونا 40 درصد و رقمی در حدود 48.6 میلیون پوند بوده که به صورت کامل پرداخت نشده است. در پی این ادعا، تحقیقاتی برای بررسی صحت و سقم این ادعا صورت گرفت که نتایج آن مشخص نشد.

 

در همین حال، متهمان پرونده، از جمله نیمار، والدین او، اودیلیو رودریگس به عنوان رئیس پیشین باشگاه سانتوس، ساندرو روسل رئیس سابق باشگاه بارسلونا و خوسپ ماریا بارتومئو نایب رئیس وقت باشگاه با رد اتهامات وارد بر بی‌گناهی‌شان تأکید کرده‌اند. با این حال دیوان عالی اسپانیا حکم رسیدگی به این پرونده در دادگاه را صادر کرده است و گفته می‌شود که رسیدگی به این پرونده تا چند هفته قبل از آغاز جام جهانی 2022 ادامه خواهد داشت.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------