فنرباغچه مشتری رسمی طارمی شد/ بازگشت قایدی به استقلال؟ نه خودش موافق است، نه الاهلی



مهدی طارمی،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
باشگاه فنرباغچه ترکیه به طور رسمی خواهان جذب مهدی طارمی شد.

به گزارش مهر و به نقل از شبکه «CNN ترکیه»،باشگاه فنرباغچه درخواست رسمی خود برای جذب ستاره ایرانی پورتو پرتغال را ارائه کرد تا بتواند مهدی طارمی را در نقل و انتقالات تابستانی به خدمت بگیرد.

 

فنرباغچه این روزها به دنبال یک مهاجم تمام کننده برای فصل جدید سوپر لیگ ترکیه است و می‌خواهد تمام تلاش خود را برای جذب طارمی به کار گیرد.

 

پیشنهاد حضور طارمی در فنرباغچه در حالی مطرح می‌شود که در هفته گذشته رسانه‌های اروپایی از انتقال گران قیمت او به آث میلان ایتالیا خبر داده بودند.

 

پیش از این رسانه، سایت ajansspor ترکیه امروز چهارشنبه در خبری مدعی شد باشگاه فنرباغچه بعد از جذب «هنریکه» برای پست دفاع، دکمه جذب یک مهاجم را فشار داده است.

 

به نوشته این رسانه، هدف فنرباغچه مهدی طارمی مهاجم ایرانی پورتو است و باشگاه ترکیه‌ای تلاش‌هایش را برای خرید طارمی سرعت بخشیده است.

 

***

 

بازگشت قایدی به استقلال؟ نه خودش موافق است، نه الاهلی

بازیکن جوان ایرانی تیم فوتبال شباب الاهلی امارات تمایلی برای بازگشت به فوتبال ایران و استقلال ندارد.

قائدی،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی

به گزارش تسنیم، مهدی قایدی وینگر تیم فوتبال شباب الاهلی امارات برای فصل آینده جایی در برنامه‌های ژاردیم، سرمربی این تیم ندارد و تکلیف این بازیکن به زودی مشخص خواهد شد. این در حالی است که در دو‌ روز اخیر هم خبرهایی در خصوص احتمال بازگشت قایدی به استقلال در رسانه‌ها منتشر شده بود.

 

بر اساس این‌ گزارش؛ باشگاه استقلال تمایل به جذب قایدی داشت و مذاکراتی را با مدیر برنامه او انجام داد اما خود بازیکن در حال حاضر تمایلی برای بازگشت به فوتبال ایران ندارد. مسئله مهم دیگر این است که باشگاه شباب الاهلی هم حاضر نیست قایدی را به استقلال بدهد و این بازیکن احتمالا در لیگ امارات می‌ماند.

 

باشگاه اتحاد کلبا همچنان‌ مشتری جدی قایدی است و شانس بیشتری برای جذب این بازیکن دارد.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------