سردار آزمون و سعید عزت اللهی، استوری جنجالی را پاک کردند!



سردار آزمون و سعید عزت اللهی،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
مهاجم تیم ملی فوتبال ایران بعد از چند ساعت استوری‌ای را که مشترکا با بعضی از ملی‌پوشان دیگر تیم ملی منتشر کرده بود؛ حذف کرد.

به گزارش ورزش سه، عصر دیروز گروهی از بازیکنان باسابقه تیم ملی فوتبال ایران در اقدامی مشترک یک استوری را در صفحه شخصی‌شان در اینستاگرام منتشر کردند که در آن ابتدا خطاب به دو تن از نمایندگان مجلس شورای اسلامی خواسته بودند که در فوتبال دخالت نکنند و اجازه بدهند فوتبالی‌ها خودشان برای این رشته تصمیم بگیرند و در ادامه از اعضای مجمع فدراسیون فوتبال خواستند در انتخاب خودشان دقت کنند تا هم آبروی تیم ملی در جام جهانی حفظ شود، هم اعتبار رفته فدراسیون برگردد.


احسان حاج‌صفی، کریم انصاری‌فرد و علیرضا جهانبخش، کاپیتان‌های اول تا سوم تیم ملی به همراه بازیکنان دیگری چون مهدی طارمی، سعید عزت‌الهی، سید مجید حسینی و سردار آزمون نفراتی بودند که این استوری را منتشر کردند.

سردار آزمون و سعید عزت اللهی،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی


اما بعد از چند ساعت، اکنون، سردار آزمون، ستاره ایرانی تیم لورکوزن این استوری را از صفحه‌اش در اینستاگرام پاک کرده است. موضوعی که باید دید آیا ابعاد دیگری در ساعات آینده پیدا می‌کند یا خیر.

 

عزت اللهی هم استوری جنجالی را حذف کرد

بعد از انتشار استوری جنجالی ملی پوشان علیه نصرالله پژمانفر و احسان قاضی زاده هاشمی، سردار آزمون متن مورد نظر را از صفحه خود حذف کرد اما این بار سعید عزت اللهی نیز استوری حمایتی از مهدی تاج را از صفحه خود پاک کرد.


به نظر می رسد برخی از ملی پوشان هنوز از محتوایی که در اینستاگرام خود منتشر می کنند خبر ندارند و ساعاتی بعد از انتشار اقدام به پاک کردن آن می کنند.

 


تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------