«آقای خوشحال» در استمفوردبریج



مراسم معرفی ژوزه مورینیو در چلسی,ژوزه مورینیو در استمفوردبریج

مراسم معرفی ژوزه مورینیو در چلسی؛

«آقای خوشحال» در استمفوردبریج

از آقای خاص تا آقای خوشحال. دوره دوم حضور ژوزه مورینیو مربی پرتغالی روی نیمکت چلسی، به طور رسمی ساعت یک و سی دقیقه روز دوشنبه به وقت لندن شروع می‌شود.

مورینیو که یک کت خاکستری و یک پیراهن آبی رنگ برتن داشت، با پیراهن چلسی در دست مقابل دوربین‌های خبرنگاران می‌ایستد.

اولین حرفهای مورینیو اینچنین بودند: «من آقای خوشحال هستم. ازاینکه دوباره اینجا هستم احساس خوشحالی می‌کنم.

به نظرم دو روز از اولین مراسم معرفی من می‌گذرد، ولی 9 سال از آن تاریخ می‌گذرد. من همان شخص هستم و همان هیجان‌ها را دارم و با همان علاقه کار می‌کنم. اما در این دهه تجربیات مهم تری داشته‌ام که به دانش قبلی‌ام اندوخته اند.

می‌دانم که از من انتظارهای زیادی دارند. من می‌توانم به شما تضمین دهم که انگیزه زیادی برای کار کردن و پیروز شدن دارم.

در همه تیمهایی که کار کرده ام، به افتخار دست یافته ام. باشگاه برای من از هرچیزی مهم تر است. دراین سالها لحظه‌های مهمی سپری کرده‌ام که افتخارات با اینتر غیرقابل فراموش شدن هستند.»

مورینیو در مورد رابطه اش با آبراموویچ گفت: «در روزنامه‌ها خواندم که ما با هم دعوا کردیم و رابطه خوبی نداریم. وقتی در سال 2007 از هم جدا شدیم، آن تصمیم برای هردو طرف سخت بود، ولی با توافق صورت گرفت.

من به خاطر این که زمان درستی برای شروع دوباره یک همکاری بود، برگشتم. می‌خواهم همچون گذشته دراین تیم مورد احترام باشم.»

مورینیو گفت:«من به این دلیل اینجا برگشتم، چون این کار بهترین تصمیم برای من و حرفه‌ام بود. من پنج سال در ایتالیا و اسپانیا بودم.

پنج سال در فوتبال یک دوره خیلی مهم محسوب می‌شود. می‌خواستم درجایی که قبلا خیلی راحت بودم کار کنم و برای همین برگشتم. این باشگاه اهداف جاه طلبانه و مهمی دارد و بازیکنان سطح بالایی در اختیار دارد. لیگ برتر تفاوت کرده و رفتن به اولدترافورد و روبرونشدن با سرالکس برایم خیلی عجیب خواهد بود، اما مویس مربی فوق العاده‌ای است. پیگرینی هم با تمام تجربه اش به منچسترسیتی می‌آید.

تکلیف قهرمانی این فصل مشخص نخواهد بود و رقابت سختی بین تیمها وجود خواهد داشت. من می‌خواهم هرچه که در توان دارم را برای چلسی به کار گیرم. باشگاهی همچون چلسی باید در همه جبهه‌ها رقابت کند.»

مورینیو در مورد انتخابهایش در رئال مادرید درمورد ترکیب این تیم و بخصوص قضیه کاسیاس گفت: «من آنچه را به نظرم درست بود، انجام دادم.

می‌خواهم با بازیکنان رابطه خوبی داشته باشم. دراینجا با بعضی از بازیکنان قبلی چلسی دوباره روبرو شدم.

من به این بازیکنان وابسته هستم، ولی تأکید می‌کنم که هیچ بازیکنی به دیگری اولویت ندارد.

ما می‌خواهیم کیفیت بازی تیم را بهبود بخشیم و با اضافه کردن چند بازیکن چلسی را قدرتمند تر سازیم» مورینیو در پاسخ به اظهارات روزهای اخیر چابی و اینیستا که از مورینیو و فوتبالش انتقاد کرده بودند، گفت:«به این خاطر فوتبال اسپانیا را خراب کردم، چون به سلطه بارسلونا خاتمه دادم. ما سال 2012 با 101 گل قهرمان لیگ شدیم.

در سوپرجام برابر بارسلونا پیروز شدیم. رئال برابر بارسلونا پیروز شد و این‌ها ضرر و زیان من برای فوتبال اسپانیا بودند.»

مورینیو در مورد اهدافش در‌ چلسی گفت: «اولین هدف من حضوردر جمع چهارتیم خواهد بود. قهرمان کردن چلسی در لیگ قهرمانان نباید برای ما به یک وسوسه تبدیل شود. من در مورد آینده جان تری به انتخاب‌هایی که بنیتس کرده کاری ندارم.

وقتی روز اول جولای تری با بقیه بازیکنان در تمرین چلسی بود، دراین رابطه حرف می‌زنیم.» مورینیو گفت که می‌خواهد سالیان سال در چلسی بماند.

کنفرانس خبری او بعد از 56 دقیقه به پایان رسید و آقای خوشحال با لبخند از خبرنگاران خداحافظی کرد./قدس آنلاین

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------