آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

اوسمار: برد عالی برای پرسپولیس به دست آمد| کمالوند: خاک بر سر ما با این فوتبالی که بازی می‌کنیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با ابراز رضایت از عملکرد تیمش در دیدار برابر صنعت نفت و پیروزی پرگلی که کسب کرده است، گفت:…

آمار عجیب مدافع ملی پوش استقلال/۲ پنالتی یک گل به خودی در ۳ بازی



اخبار,اخبارورزشی ونتایج مسابقات,روزبه چشمی
مدافع ملی پوش استقلال تهران در سه بازی آخر تیمش دو بار مرتکب خطای پنالتی شده و یکبار هم به اشتباه دروازه خودی را باز کرده که این آمار جالبی برای او محسوب نمی‌شود.

به گزارش مهر، تیم فوتبال استقلال در هفته شانزدهم رقابتهای لیگ برتر در ورزشگاه آزادی مغلوب ماشین سازی تبریز شد تا در هر دو بازی رفت و برگشت مقابل این تیم شکست خورده باشد.

در حالی که این بازی با نتیجه یک-یک مساوی پیش می‌رفت، ماشین سازی در دقیقه ۵۲ صاحب ضربه پنالتی شد که با گل شدن این توپ، شاگردان خطیبی ۲ بر یک پیش افتادند و در نهایت نیز بازی با همین نتیجه به پایان رسید تا سومین شکست فصل استقلال رقم بخورد.

این ضربه پنالتی به واسطه خطای روزبه چشمی روی مهاجم تیم ماشین سازی به وقوع پیوست و این دومین خطای پنالتی بود که چشمی در سه بازی اخیر تیمش مرتکب می‌شد.

مدافع ملی پوش آبی پوشان که در مجموع عملکرد خوبی در مدت زمان حضورش در این تیم داشته، در سه بازی آخر و درست در روزهایی که آندره استراماچونی بالای سر تیم حضور نداشت، آمار خوبی ندارد.

او یکبار مقابل پیکان مرتکب خطای پنالتی شد، یکبار مقابل شاهین بوشهر به  اشتباه دروازه خودی را باز کرد و در هفته شانزدهم نیز بار دیگر مرتکب خطای پنالتی شد تا نشان بدهد غیبت استراماچونی بیشترین تاثیر را در عملکرد این بازیکن بر جای گذاشته است!

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------