آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

هاشمی نسب:خطر از بیخ گوش استقلال گذشت | حسینی: ۳۰۰ میلیون تومان را می‌دهم؛ فدای سر آن هوادار خانم!

مربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه امیدوارم در همه بازی ها عدالت رعایت شود، گفت: در دقایق پایانی دیدار با شمس آذر…

تمجید به سبک «پپ»؛ «آگوئرو سرانجام در حال گل زدن می‌میرد»



اخبار,اخبار ورزشی ونتایج مسابقات,پپ گواردیولا
«پپ گواردیولا» با تمجید و ستایش رکوردهایی جدیدی که «سرخیو آگوئرو» در فوتبال جزیره شکسته است، به شوخی مدعی شد که او آنقدر تشنه گلزنی است که «سرانجام در حال گل زدن می‌میرد.»

به گزارش ایرنا، مهاجم ۳۱ ساله آرژانتینی سیتیزن‌ها رکورد بیشترین گل زده توسط یک بازیکن غیرانگلیس را که پیش‌تر در اختیار «تیری هانری» بود، شکست؛ او علاوه بر این، با سه گلی که شب گذشته در پیروزی پرگل ۶ بر یک سیتی مقابل استون ویلا به ثمر رساند، با ثبت دوازدهمین هت‌تریک رکورد «آلن شیرر» را نیز شکست و حالا از زمان انجام نخستین بازی خود در لیگ جزیره، با ۱۷۷ گل صدرنشین برترین گلزنان غیرانگلیسی فوتبال جزیره است.

 

اگرچه شاگردان پپ با این پیروزی همچنان با لیورپول صدرنشین ۱۴ امتیاز فاصله دارند اما مرد اسپانیایی بیشتر مشتاق بود تا آگوئرو را مورد تمجید و ستایش قرار دهد.

 

گواردیولا در این باره گفت: برای من افتخار است که در روزی که آگوئرو به این رکورد رسیده، در کنار او باشم؛ امیدوارم گل‌های بیشتری بزند. او سرانجام در حال گل زدن می‌میرد.

 

وی ادامه داد: سرخیو بی‌شک یکی از بهترین ها است. لئو مسی بهترین است اما سرخیو در جمع سایرین به استثنای مسی، بدون تردید یکی از بهترین‌ها است. در رختکن همه به او تبریک گفتند. شکستن رکورد اسطوره‌ای همچون هانری، یعنی آگوئرو مدت ها است که این کار را خیلی خوب انجام می‌دهد.

 

سرمربی سیتی تاکید کرد: داشتن رکورد بیشترین گل زده و بیشترین هت‌تریک به عنوان یک بازیکن غیرانگلیسی، به خودی خود همه چیز را در مورد آگوئرو می‌گوید. در تاریخ فوق‌العاده فوتبال انگلیس بازیکنان بزرگ زیادی بوده اند و او یکی از آنهایی است که به بهتر شدن لیگ جزیره و فوتبال انگلیس کمک زیادی کرده است.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------