هدف مشترک در کویت و تاشکند



اخبار,اخبارورزشی ونتایج مسابقات,مهدی رحمتی و وریاغفوری

امروز هفته دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا آغاز می‌شود و استقلال و شهرخودرو باید در دومین بازی خود به مصاف رقبای آسیایی‌شان بروند. طبق برنامه در گروه اول رقابت‌ها استقلال از ساعت 19 در ورزشگاه جابربن احمد کویت به مصاف الاهلی عربستان می‌رود و در گروه دوم شهرخودرو میهمان پاختاکور ازبکستان خواهد بود.

 

 الاهلی عربستان-استقلال ایران؛ 19

استقلال بعد از تساوی یک-یک مقابل الشرطه عراق این هفته باید به مصاف تیم پرستاره الاهلی عربستان برود. الاهلی در آخرین مسابقه لیگ عربستان 2-صفر مقابل الوحده بازنده شد تا گروس، سرمربی سوئیسی این تیم در آستانه اخراج قرار بگیرد. الاهلی در 10 دیداری که گروس را به عنوان سرمربی روی نیمکت داشته در 7 بازی برنده بوده و 3 بار بازنده از میدان خارج شده و حالا علاوه بر 3 شکست اخیر، اختلاف با مدیران باشگاه مزید بر علت شده تا مربی سوئیسی در بازی امروز روی نیمکت تیم عربستانی ننشیند و مازن بهکلی، مربی عربستانی و دستیار گروس به عنوان مربی موقت در این بازی هدایت الاهلی را بر عهده داشته باشد. با توجه به این شرایط می‌توان گفت که بازی استقلال مقابل تیمی بحران‌زده خواهد بود اما حتی در این شرایط هم نماینده کشورمان مقابل تیم پرستاره الاهلی بازی آسانی نخواهد داشت. نماینده متمول فوتبال عربستان با ستارگانی همچون لیما و جوزف سوزا پا به میدان می‌گذارد و مسلما فرهاد مجیدی امیدوار است عمر السوما، مهاجم سوری و خطرناک این تیم به بازی نرسد. البته عمر السوما به گفته مربی الاهلی مشکلی برای بازی امروز ندارد و برخلاف مهدی قائدی که به احتمال فراوان غایب است، در بازی امروز، حتی شده برای دقایقی به میدان خواهد رفت. در سوی مقابل استقلال با لشگری از مصدومان باید به مصاف حریف عربستانی خود برود؛ از شیخ دیاباته و مهدی قائدی گرفته تا سیاوش یزدانی و فرشید اسماعیلی. با این حال شانس استقلال برای پیروزی مقابل الاهلی کم نیست. در گروه A هیچ کدام از تیم‌ها در هفته اول پیروز نشدند و 2 تساوی یک-یک رقم خورد و اکنون استقلال برای این‌که کارش به روزهای آخر برای صعود نکشد باید از حریف بحران‌زده‌اش 3 امتیاز بگیرد. با توجه به لیست بلندبالای مصدومان، حدس زدن ترکیب اصلی استقلال در این بازی کار چندان سختی نیست و احتمالا فرهاد مجیدی با ترکیب سیدحسین حسینی، روزبه چشمی، محمد دانشگر، عارف غلامی، وریا غفوری، میلاد زکی‌پور، مسعود ریگی، علی کریمی، فرشید باقری، آرش رضاوند و امیرارسلان مطهری تیمش را به میدان می‌فرستد.

 

 پاختاکور ازبکستان-شهرخودرو ایران؛ 14:30

شهرخودرو ایران که اولین حضورش در لیگ قهرمانان آسیا را تجربه می‌کند در یکی از سخت‌ترین گروه‌ها قرار گرفته است. شهرخودرو در مسابقه اول مقابل الهلال عربستان قهرمان دور قبل مسابقات 2-صفر بازی را واگذار کرد. این تیم تجربه زیادی در آسیا ندارد اما پاختاکور چند دوره در لیگ قهرمانان حضور داشته و در هفته اول نیز تیم الشباب امارات را 2-یک شکست داده است. شهرخودرو اگر می‌خواهد امیدهایش را برای صعود از گروه حفظ کند نباید در ازبکستان بازنده شود. به نظر می‌رسد امید مجتبی سرآسیایی، سرمربی جوان مشهدی‌ها در آسیا با توجه به نفراتی که در اختیار دارد به 4 مهره تیمش است که می‌توانند سرنوشت آن‌ها را تغییر و به تاریخ‌سازی‌شان ادامه دهند؛ سیدمهدی رحمتی، اکبر صادقی، محمدرضا خلعتبری و محمد قاضی؛ ستارگانی که تجربه لازم را دارند و انجام درست وظایف‌شان می‌تواند منجر به نتیجه‌گیری شهرخودرو شود. در این بازی احتمالا مهدی رحمتی، علی نعمتی، محمدحسین مرادمند، ابوالحسن جعفری، محمدعلی فرامرزی، اکبر صادقی، میلاد سرلک، سعید صادقی، امین قاسمی‌نژاد، حسین مهربان و محمد قاضی 11 بازیکن اصلی شهرخودرو در تاشکند خواهند بود.

 

 روزنامه خراسان

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------