اعلام آخرین وضعیت حضور مهرداد محمدی و مهدی طارمی در پرسپولیس



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,پرسپولیس

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس می‌گوید هنوز حضور مهرداد محمدی در پرسپولیس به طور کامل منتفی نشده است.

به گزارش مهر، پندار خمارلو درباره حضور مهرداد محمدی در تیم فوتبال پرسپولیس و اینکه گفته می‌شود انتقال وی از راه آهن منتفی شده است، گفت: ما مذاکراتی با راه آهن داشتیم. با توجه به اینکه مهرداد محمدی از جوانانی است که در معرض دعوت به تیم ملی هم هست، او به تیمی نیاز دارد که فرصت بیشتری برای حضور در میدان داشته باشد.

وی افزود: به همین دلیل حضور یا عدم حضور محمدی در پرسپولیس هنوز قطعی نیست. ما در حال بررسی های بیشتر هستیم. همانطور که می‌دانید ترافیک بالایی در سمت چپ پرسپولیس وجود دارد و باید بیشتر بررسی کنیم. در یکی دو روز آینده این موضوع قطعی خواهد شد.

مدیر روابط عمومی پرسپولیس درباره وضعیت مهدی طارمی هم گفت: وکیل طارمی بعد از پایان لیگ به باشگاه مراجعه کرد و گفت روی مهدی حساب نکنید چون او قطعا از ایران می رود. تا الان چیزی از خود مهدی مبنی بر قطعی بودن رفتن به تیم دیگر نشنیدم. این بازیکن تا الان با ما هم مذاکره ای نداشته است. آخرین خبر ما این است که او امسال قطعا در ایران نخواهد بود.

خمارلو در پایان درباره منتفی شدن حضور مهدی ترابی در پرسپولیس گفت: با تمام تلاشی که انجام شد و مذاکرات زیاد با بخشهای مختلف سایپا، اعلام شد که خود سایپا به این بازیکن نیاز دارد و ترابی دیروز رسما قراردادش را تمدید کرد.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------