برد استقلال در دیدار دوستانه مقابل پیکان/ مدارک استقلال برای دریافت مجوز آسیا بارگذاری شد



تیم استقلال،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
استقلال ایران که برای حضور در ادامه رقابت‌های لیگ برتر آماده می شود، امروز در جریان یک بازی دوستانه به مصاف پیکان رفت.

به گزارش تسنیم به نقل از رسانه رسمی باشگاه استقلال، شاگردان جواد نکونام ساعت 15 امروز در ورزشگاه شهید دستگردی شهرک اکباتان تهران مقابل شاگردان رضا عنایتی قرار گرفتند که این بازی با نتیجه یک بر صفر به سود استقلال به پایان رسید.

 

تک گل این بازی تدارکاتی را جعفر سلمانی در دقایق پایانی به ثمر رساند.

 

آبی‌ها همچنین فردا در دیدار دوستانه‌ای دیگر به میدان خواهند رفت.

 

استقلال در هفته بیست و دوم لیگ، روز شنبه 18 فروردین در ورزشگاه آزادی به مصاف مس رفسنجان می‌روند.

 

گفتنی است پیش از  آغاز این مسابقه جواد نکونام و رضا عنایتی سرمربی دو تیم با هم برخورد گرمی داشتند و به نوعی پایانی بر اختلاف سابق دو مربی بود.

 

مدارک استقلال برای دریافت مجوز آسیا بارگذاری شد
تا ساعاتی دیگر فرصت بارگذاری مدارک مالی باشگاه‌ها برای دریافت مجوز حرفه‌ای و حضور در آسیا به پایان می‌رسد.

 

در حالی که باشگاه استقلال تا امروز (یازدهم فروردین) فرصت داشت مباحث و صورت‌های مالی خود را از طریق نرم افزار برای کنفدراسیون فوتبال آسیا بارگذاری کند.

 

بر این اساس، مسئولان باشگاه از مدت‌ها پیش اقدامات لازم و آخرین مدرک خود را که اختصاص به برگه تسویه حساب با باشگاه سانتاکلارا بود را بارگذاری کردند تا این چالش بزرگ برای آبی ها به پایان رسیده و آنها از این بابت دغدغه‌ای نداشته باشند.

 

اطمینان خطیر به وزیر ورزش بابت صلح‌نامه سانتاکلارا

در پی تأکید کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان بر ضرورت اجرای دقیق مراحل دریافت مجوز حرفه‌ای، علی خطیر مدیرعامل باشگاه استقلال در تماس تلفنی با وزیر ورزش، اعلام کرد باشگاه استقلال پیش از پایان مهلت قانونی تعیین تکلیف دیون خود، صلح‌نامه دوجانبه‌اش با باشگاه سانتاکلارا پرتغال را بارگذاری کرده است و با توجه این نکته که صلح‌نامه دوجانبه استقلال و سانتاکلارا، تأییدیه فیفا را به همراه دارد، استقلال بابت این بدهی نگران نیست.

 

مدیرعامل باشگاه استقلال گزارش کاملی از روند فعالیت این باشگاه در زمینه دریافت مجوز حرفه‌ای را به وزارت ورزش ارائه کرد و اطمینان داد باشگاه استقلال تا این مرحله تمامی وظایف خود را به درستی انجام داده و بابت دریافت مجوز حرفه‌ای نگرانی ندارد.

 

وزیر ورزش هم تأکید کرد مالکیت مشترک دو باشگاه استقلال و پرسپولیس تا قبل از پایان مهلت قانونی تعیین تکلیف خواهد شد که در این صورت، استقلال برای دریافت مجوز حرفه‌ای با مانعی روبه‌رو نخواهد شد.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------