آخرین اخبار ورزشی

لیگ قهرمانان آسیا،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی

اعلام محل برگزاری دیدارهای نمایندگان ایران در آسیا | تراکتور و پرسپولیس در دبی؛ سپاهان در تاشکند

میزبان بازی‌های هفته بعد تیم‌های ایرانی در مسابقات لیگ نخبگان و سطح دوم لیگ قهرمانان آسیا مشخص شده است. به گزارش ورزش سه، پس…

رضاییان: بازیکن آزاد هستم/ باشگاه سپاهان: رضاییان یک فصل دیگر با ما قرارداد دارد



رامین رضاییان،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
مدافع سابق تیم فوتبال سپاهان، گفت: بازیکن آزاد هستم و به هر تیمی دوست داشته باشم، می‌روم.

به گزارش ایرنا، بعد از قهرمانی تیم فوتبال سپاهان اصفهان در رقابت‌های جام حذفی، رامین رضاییان ستاره این تیم اعلام کرد بعد از ۲ سال حضور در این تیم از جمع طلایی‌پوشان جدا خواهد شد.

 

این در شرایطی بود که باشگاه سپاهان اصفهان اعلام کرد، این مدافع یک فصل دیگر قرارداد دارد. حالا رضاییان با انتشار پستی در صفحه رسمی خود در اینستاگرام نسبت به این موضوع واکنش نشان داد.

 

رامین رضاییان،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی

واکنش کوتاه سپاهان به استوری تند رامین

هنوز دقایقی از انتشار استوری تند رامین رضائیان سپری نشده که باشگاه سپاهان پس از بررسی شرایط دست به انتشار یک توئیت زد.

 

رضائیان دراستوری خود تاکید کرده بود که قراردادی با باشگاه سپاهان ندارد و می‌تواند به صورت آزادانه برای آینده خود تصمیم گیری کند. 

 

البته استوری رضائیان بلند بود و او طی آن به رفتار مدیران باشگاه نیز انتقاد کرده و آنها را متهم به دروغگویی و قرار دادن او مقابل هواداران کرده که واکنش کوتاهی از سوی باشگاه سپاهان در پی داشته و آن هم تاکید بر مواضع قبلی و داشتن قرارداد رضائیان با باشگاه بوده است.

 

در توئیتی که باشگاه سپاهان منتشر کرده و در تصویر زیر می‌بینید، بار دیگر تاکید شده که رضائیان با باشگاه قرارداد دارد و هر باشگاه داخلی که خواهان جذب او باشد باید رضایت باشگاه سپاهان را بگیرد.

 

رامین رضاییان،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی

 

***

 

مدافع استقلال علیه شایعات جدایی از تیم

ایمان سلیمی با حضور در محل تمرین استقلال، به شایعات جدایی از تیم پایان داد.

 

سلیمی که فصل قبل به‌عنوان مهره‌ای مهم در ترکیب تیم جواد نکونام نقش‌آفرینی می‌کرد، با حضور در تمرین امروز نشان داد که همچنان به تعهدات خود نسبت به تیم پایبند است و شایعات پیرامون جدایی‌اش را رد کرد.

 

این مدافع توانمند در فصل گذشته با نمایش‌های خوب خود، یکی از عوامل موفقیت‌های خط دفاعی استقلال در ثبت کلین‌شیت‌ها بود و حالا با ادامه حضورش، می‌تواند به ثبات و انسجام خط دفاعی تیم کمک کند. حضور سلیمی در تمرینات، علاوه بر پایان دادن به شایعات، نشان‌دهنده عزم و اراده او برای شروعی قدرتمند در فصل جدید است.

 

***

 

آخرین وضعیت توافق علی‌پور با پرسپوليس

بعد از ناکامی در جذب جواد آقایی‌پور و در ادامه محمدرضا آزادی، اکنون تنها مهاجم باقیمانده در بازار فوتبال ایران علی علیپور است و سرخ‌ها نمی‌خواهند این بازیکن را به سادگی از دست بدهند.

 

علی علیپور، مهاجم اسبق پرسپوليس که سابقه ۶ فصل حضور در این تیم و بستن بازوبند کاپیتانی را نیز در کارنامه دارد، با توجه به ثبت گل‌های حساس و تاریخی خصوصا در آسیا و دربی‌ها، با اقبال خوبی از سوی هواداران برای بازگشت دوباره مواجه شد.

 

علیپور که هفته گذشته جلسه‌ای نیز با حسین بادامکی برگزار کرده بود، طی آن پیشنهاد رسمی این باشگاه را دریافت کرد و با توجه به شرایطی که وجود داشت، مهاجم اسبق سرخ‌ها که طی فصول اخیر در لیگ پرتغال و تیم‌های ماریتیمو و ژیل‌ویسنته کار را دنبال می‌کرد، قرار شد در فرصتی مناسب به آن پاسخ دهد.

 

کاپیتان اسبق پرسپوليس که برای پشت سر گذاشتن تعطیلات پایان فصل به ایران بازگشته و این روزها بیشتر در شهر زادگاهش کار را دنبال می‌کند، اکنون اما با چالشی بزرگ مواجه شده است. او که قصد داشت همچنان شرایط ادامه حضورش در فوتبال خارج از ایران را دنبال کند، به واسطه پیشنهادات داخلی و احترامی که برای پرسپوليس قائل بود، در این برهه پای میز مذاکره سرخ‌ها نشست.

 

با این حال طی روزهای اخیر هجمه سختی متوجه وی شده و حتی گمانه‌زنی به سمتی رفته که مدعی پیشنهاد مالی بالایی از سوی وی شده‌اند.

 

علیپور با رد این موضوع به خبرنگار ما می‌گوید: همیشه برای هواداران پرسپوليس و این باشگاه احترام قائلم. قبول دعوت مذاکره نیز به همین منظور بوده است. دوستان در باشگاه پرسپوليس شاهد هستند که کلمه‌ای درباره پیشنهاد مالی صحبت نکردم و باشگاه لطف کرد پیشنهاد خودش را اعلام کرد و قرار شده تا طی روزهای آتی پاسخ بدهم.

 

وی در ادامه گفت: همیشه مدیون پرسپوليس هستم و هیچوقت هم شرطی قرار نمی‌دهم. قرار شد یک موضوعی را خارج از بحث پیشنهاد پرسپوليس و دیگر تیم‌های ایرانی دنبال کنیم و پیگیر آن هستم و قطعا در اولین فرصت پاسخ خواهم داد  و هیچ مشکلی وجود ندارد.

 

علیپور درباره هجمه شکل گرفته نیز گفت: هوادار پرسپوليس حق دارد نگران تیم باشد. خودم هم روزهایی که نبودم به شدت پیگیر اخبار نقل و انتقالات تیم طی فصول گذشته بودم و دوست داشتم تیمی قدرتمند برای خوشحالی هواداران که خودم هم جزیی از آنها بودم شکل بگیرد. امیدوارم به زودی همه چیز مشخص شود.

 

***

 

نامه ۵ سرباز به باشگاه ملوان رسید

در فصل بیست‌وچهارم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور تعداد سرباز – بازیکنان لیگ برتری به واسطه قانون جدید نظام وظیفه افزایشی چشمگیر داشته است.

 

ملوان تنها باشگاه لیگ برتری است که در این سطح امکان جذب سرباز دارد. فارغ از گمانه‌زنی‌ها، طی شدن روال قانونی و مکاتبه جهت معرفی سرباز – بازیکن به باشگاه ملوان، مهمتر از هر موضوعی است تا ملوانی‌ها بتوانند از بازیکنان موردنیاز استفاده کنند.

 

این در حالی است که هنوز تکلیف مدیرعامل و سرمربی ملوان برای فصل بیست‌وچهارم مشخص نیست. به هر صورت تا به امروز نامه امید نورافکن (بازیکن سپاهان)، علیرضا جعفرپور (شمس آذر)، ابوالفضل جلالی (استقلال)، رضا میرزایی (استقلال) و یونس اکبرپور (آلومینیوم اراک) به دست باشگاه ملوان رسیده است.

 

در این بین سرمربی جدید و برنامه‌های تاکتیکی‌اش در به کارگیری بازیکنان اهمیت دارد. نباید فراموش کرد که سال گذشته محمدحسین اکبرمنادی با وجود مشمول سربازی بودن از لیست ملوانان خارج شد، چرا که به یکباره از پازل تاکتیکی تارتار خارج شد.

 

بعد از اینکه آرش فهمیده از مدیرعاملی ملوانان کنار رفت قرار است در روز ۲۱ تیر ماه سال جاری نشست هیئت مدیره باشگاه ملوان برگزار شود. ظاهراً قرار است وضعیت حامی مالی باشگاه، مدیر عامل و برخی موارد دیگر در این نشست مشخص شود.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------