آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

اوسمار: برد عالی برای پرسپولیس به دست آمد| کمالوند: خاک بر سر ما با این فوتبالی که بازی می‌کنیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با ابراز رضایت از عملکرد تیمش در دیدار برابر صنعت نفت و پیروزی پرگلی که کسب کرده است، گفت:…

دستور کارلوس کروش به شاگردانش



اخبار,اخبار ورزشی ,مربی تیم ملی

 

اخبار ورزشی - دستور کارلوس کروش به شاگردانش/ به خانواده های تان بگویید فعلا قرار نیست برگردیم تهران!

مربی تیم ملی می خواهد بچه هایش با تمام وجود برای صعود به دور بعد بازی ها بجنگند.

به گزارش خبرآنلاین به سالوادور ؛تیم ملی ایران که از دوشنبه شب وارد سالوادور شده است ، با انگیزه ای بالا به مصاف بوسنی می رود. ملی پوشان قبل از حضور در سالوادور کمپ شان در ساوپاولو را تحویل دادند و به سالوادور آمدند.

 

تیم ملی هنوز شانس صعود دارد اما همان طور که سرمربی گفته این سخت ترین بازی ملی پوشان در جام جهانی است اگرچه در بازی های قبلی کارلوس تیمش را با تفکر دفاعی به زمین می فرستاد و یک امتیاز از بازی برای او ایده آل بود اما حالا 3 امتیاز بازی را می خواهد پس شاید باید به شکلی دیگر بازی کند. این حرف ر ا خود سرمربی اما با خنده رد می کند:« با داشته هایی که داریم ، این تاکتیک ماست.

 

باید مرحله به مرحله پیش برویم . ما در دو بازی قبلی هم برای مساوی نرفته بودیم. می خواستیم برنده باشیم. این بار هم همین کار را می کنیم.» اگرچه یک مساوی در بازی نیجریه با آرژانتین ، ایران را حذف می کند اما سرمربی اعتقاد دارد یک برد برای ایران ، تیم را به مرحله بعد بازی ها می برد. او بعد از خارج شدن خستگی تیمش حالا فقط با انها حرف می زند. تهییج شان می کند و می گوید به یک هدف فکر کنند. به پایان رنج هایی که در این مدت کشیدند.

 

او می خواهد آخر قصه مربیگری اش شیرین باشد. او از شهر زیبای سالوادور و هوای نیمه شرجی اش که شاید در زمان شروع بازی کمی گرمتر از چیزی شود که بچه ها انتظارش را دارند ، به بردن فکر می کند. آنهم جلوی تیم خطرناک و پر ستاره کارلوس از زمان ورود تیم به سالوادور به بچه هایش که تقریبا برای این جابه جایی محل تمرینات ، ساک های شان را بسته اند یک نکته مهم را گفته است. اینکه هیچ کسنباید به نتیجه نگرفتن فکر کند. او از بازیکنانش خواسته به خانواده های شان بگوید فعلا قرار نیست به تهران برگردند!

سالوادور شهر ساحلی و محبوب برزیلی ها که این روز ها بیش از 3 هزار ایرانی را در خود جای داده است و نتایج بوسنی در دو بازی قبلی سبب شده تا بوسنیایی های کمی در شهر حاضر باشند.

اخبار ورزشی - خبرآنلاین

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------