فدراسیون فوتبال با کی روش به توافق رسید



اخبار,اخبار ورزشی,فدراسیون فوتبال

 

اخبار ورزشی - فدراسیون فوتبال با کی روش به توافق رسید

در نشست روز جمعه رییس فدراسیون فوتبال با «کارلوس کی روش» سرمربی پرتغالی تیم ملی فوتبال ایران ، دو طرف به توافق کلی برای عقد قرارداد بلندمدت دست یافتند.

«عباس ترابیان» مدیر بازاریابی و مشاور بین الملل فدراسیون فوتبال عصر امروز (جمعه) در گفت و گو با ایرنا، با بیان این مطلب افزود: در صورت توافق کلی، در مراسمی که به احتمال فراوان در روز دهم مرداد ماه برگزار خواهد شد، قرارداد «کارلوس کی روش» به امضا می رسد.

 

وی خاطرنشان کرد: یکسری تغییرات در متن قرارداد کی روش به وجود آمده که قرار است کی روش، این تغییرات را با وکیل حقوقی خود مطرح کند تا شرایط برای امضای قرارداد سرمربی تیم ملی فوتبال ایران فراهم شود.

 

ترابیان در باره مدت قرارداد «کارلوس کی روش» گفت: قرارداد کی روش با فدراسیون فوتبال ایران تا پایان جام جهانی 2018 روسیه خواهد بود تا سرمربی پرتغالی فرصت کافی برای آماده سازی تیم قدرتمندی را برای جام جهانی آینده داشته باشد.

 

«کارلوس کی روش» که به همراه تیم ملی فوتبال ایران از مسابقه های جام جهانی 2014 فوتبال در برزیل به ایران بازگشته بود، پس از چند روز اقامت در تهران، مجددا برای دیدن این مسابقه ها و از جمله بازی های رده بندی و فینال جام جهانی به برزیل رفت و سپس عازم کشورش پرتغال شد.

 

کی روش در نخستین ساعات بامداد امروز (جمعه) برای تشکیل جلسه با «علی کفاشیان» رییس فدراسیون فوتبال ایران و ادامه مذاکرات خود به منظور تمدید قرارداد با این فدراسیون، وارد تهران شد.

اخبار ورزشی - ایرنا

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------