پیگیری یک شکایت بزرگ فوتبالی



اخبار,اخبار ورزشی ,باشگاه فولاد خوزستان

 

اخبار ورزشی - پیگیری یک شکایت بزرگ فوتبالی؛ همه می‌دانند مدیرعامل فولاد، استقلالی است!

گویا پس از مصاحبه چند وقت پیش جلال کاملی مفرد، کاپیتان سابق فولاد، مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان قصد شکایت از این فولادی با سابقه را دارد.

 جلال کاملی مفرد در خصوص شکایت دهکردی گفت: مشکل من با دهکردی شخصی است و ربطی به فولاد ندارد. نمی دانم دهکردی چه چیزی را می‌خواهد انکار کند. او خیلی ها را بدبخت کرده که یکی از آنها آرش افشین است. زمانی که من در فولاد بودم آرش از تراکتور پیشنهاد داشت اما همین دهکردی نگذاشت برود.

این بازیکن سابق فولاد در ادامه افزود: من تعجب می‌کنم چرا دهکردی را فولادی می‌دانند و اصلا چرا فولادی‌ها سکوت کرده اند؟ چرا به خاطر اعمال این آقا بازیکنان فولاد باید با وثیقه آزاد باشند. امیدوارم فولادی‌ها به خودشان بیایند و نگذارند دهکردی فولاد را نابود کند.

کاملی با بیان این که نمی دانم چرا در مورد دهکردی هرچه می گوییم می‌چسبانند به فولاد، گفت: از کی تا حالا دهکردی فولادی شده که ما خبر نداریم؟ همه می‌دانند او استقلالی است. حالا چطور فولادی شده ...

بازیکن سابق فولاد خطاب به همبازی‌های قدیمی اش گفت: آقای کعبی، مبعلی، میرزاپور و... از چه می ترسید که سکوت کرده اید؟ چرا حرف نمی زنید؟ ما برای اینکه فولاد، فولاد شود خون دل خوردیم اما حالا یک نفر به تنهایی دارد این باشگاه را نابود می کند. من از مدیرعامل کارخانه فولاد و حراست وزارت صنایع می‌خواهم اینقدر در برابر رفتارهای دهکردی سکوت نکرده و به مشکلات فولاد ورود کنند.

کاملی در ادامه گفت: به خدا رویمان نمی شود از خانه بیرون بیاییم. این آقا کاری کرده که آبروی ما فولادی‌ها پیش مردم رفته. شما که در اهواز نیستید ببینید مردم چطور به ما کنایه می‌زنند. امیدوارم وزارت صنایع به این آبرو ریزی زودتر خاتمه دهد. تا به حال سابقه نداشته مدیرعامل فولاد با وثیقه 150میلیونی بیرون باشد! حالا هم از پیشکسوتان فولاد می خواهم به ماجرای من و دهکردی ورود نکنند. چرا که مشکل ما ربطی به فولاد ندارد. امیدوارم دهکردی را در دادگاه ببینم و روزی برسد تا چهره واقعی او را برای مردم نمایان کنم.
اخبار ورزشی - بانک ورزش

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------