پیش‌بینی‌های رویانیان درباره مزایده چهارم پرسپولیس



اخبار,اخبار ورزشی ,واگذاری پرسپولیس

مدیرعامل اسبق باشگاه پرسپولیس گفت:‌ امیدوارم هواداران هفته آینده هم خصوصی شدن پرسپولیس و هم صعودش در لیگ قهرمانان آسیا را جشن بگیرند.

 محمد رویانیان در مورد واگذاری پرسپولیس به بخش خصوصی گفت: حسین هدایتی شانس بیشتری برای در اختیار گرفتن سکان پرسپولیس دارد و مهم است که بدانیم او برای اینکه پرسپولیس را در اختیار بگیرد همه چیزش را آورده است و آبرو و ثروتش را به میدان آورده است.

وی ادامه داد: هواداران هم همین را می‌خواهند این اتفاق خوبی است که امیدوارم به زودی رخ بدهد و پرسپولیس خصوصی شود و‌ آرزوی دیرینه هواداران عملی شود.

رویانیان در مورد حضور پرشمار تماشاگران در دیدارهای آسیایی گفت: در دیدار با الهلال برای سومین بار است که هواداران پرسپولیس حضور پرشور و پرشماری در ورزشگاه آزادی دارند که این حضور پرمعناست یعنی اینکه آنها پرسپولیس را دوست دارند و پرسپولیس در قلب آنهاست. باید به این علاقه و وابستگی هواداران به پرسپولیس احترام گذاشت و مسئولان با تدبیر و امید سرنوشت خوبی را برای آینده پرسپولیس رقم بزنند.

وی ادامه داد:‌ هواداران در شرایط خاص با حضور 100هزار نفری در ورزشگاه‌ آزادی حامی تیم بودند و امیدوارم امروز پرسپولیس الهلال را شکست دهد و هفته آینده هواداران هم جشن خصوصی شدن این باشگاه و هم صعود به مرحله یک چهارم لیگ قهرمانان آسیا را بگیرند.

اخبار ورزشی - فارس

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------