توضیح سازمان لیگ در مورد حواشی شهرآورد/ از جنجال پایان مسابقه تا خروج افراد متفرقه از ورزشگاه



اخبار،اخبار جدید،اخبار روز
رییس کمیته برگزاری مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران در رابطه با جنجال پایان شهرآورد ۹۵ پایتخت و نیز افرادی که به صورت نامشخص در ورزشگاه آزادی به منظور تماشای این مسابقه حضور پیدا کرده بودند، توضیح داد.

سهیل مهدی در گفت‌وگو با ایسنا، در مورد اتفاقات پایان شهرآورد ۹۵ پایتخت که در ورزشگاه آزادی با برتری یک بر صفر تیم فوتبال پرسپولیس به پایان رسید، اظهار کرد: آنچه در این دیدار رخ داد درون زمین بود و به خارج از زمین و پس از پایان مسابقه ختم نشد، دو تیم شرایط حساسی را تجربه می‌کردند و هیچ تیمی قصد نداشت بازی را واگذار کند، خوشبختانه نه در رختکن و نه در راهرو ورزشگاه اتفاقی رخ نداد و هرچه بود درون زمین مسابقه به پایان رسید.

 

او ادامه داد: برخی از تنش‌ها و درگیری‌ها درون زمین مسابقه اجتناب ناپذیر است و در هنگام اوج برخوردها بزرگترهای استقلال و پرسپولیس به درون زمین آمدند و با جدا کردن بازیکنان، مانع از ادامه درگیری بین دو تیم شدند.

 

رییس کمیته برگزاری مسابقات سازمان لیگ فوتبال ایران با اشاره به این که گزارش داور و ناظر مسابقه به صورت محرمانه در اختیار مراجع قضایی فدراسیون فوتبال قرار خواهد گرفت و ارکان قضایی در رابطه با مسائل پیش آمده تصمیم گیری خواهند کرد، بیان کرد: این مساله در حیطه وظیه مراجع قضایی فدراسیون فوتبال است که پس از ارائه گزارش‌ها در رابطه با آن تصمیم‌گیری می‌شود.

 

مهدی درباره این که از سوی گزارشگر مسابقه عنوان شد که تعداد نامشخصی از افراد درون ورزشگاه حضور پیدا کرده‌اند، توضیح داد: برخی از این افراد میهمانان ویژه در قالب هیات مدیره و اسپانسر دو باشگاه بودند که در قسمت CIP مستقر شده بودند، اما افرادی که نباید در ورزشگاه حضور پیدا می‌کردند از سوی یگان ویژه از ورزشگاه خارج شدند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------