هفته بیست‌ودوم رقابت‌های لیگ برتر| استقلال با رکوردشکنی به دربی رسید



اخبار،اخبار جدید،اخبار روز
تیم فوتبال استقلال توانست در چارچوب هفته بیست‌ودوم رقابت‌های لیگ برتر، در دیدار خانگی مقابل صنعت نفت آبادان به پیروزی برسد.

به گزارش تسنیم، دو تیم استقلال و صنعت نفت آبادان در چارچوب هفته بیست‌ودوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از ساعت 20 امشب (جمعه) در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که استقلال با نتیجه یک بر صفر به پیروزی رسید. امیرحسین حسین‌زاده (32) توانست در این بازی برای استقلال گلزنی کند.

 

ترکیب استقلال: سیدحسین حسینی، صالح حردانی (81 - وریا غفوری)، رافائل سیلوا، عارف غلامی، جعفر سلمانی، مهدی مهدی‌پور، عزیزبک آمانوف (81 - سعید مهری)، رضا آذری (46 - زبیر نیک‌نفس)، امیرحسین حسین‌زاده (75 - سبحان خاقانی)، کوین یامگا و آرمان رمضانی (57 - ارسلان مطهری).

 

ترکیب صنعت نفت: فرزین گروسیان، رضا یزدان‌دوست، میثم تهیدست، احمد شریعت‌زاده (39 - فاخر تهامی)، امید خالدی، مهدی حنفی (71 - رضا جبیره)، محمود مطلق‌زاده (90 - امید حامدی‌فر)، حسن بیت‌سعید، محمدرضا غبیشاوی (39 - مهدی ممی‌زاده)، طالب ریکانی و شروین بزرگ (71 - حکیم نصاری).

 

داور: اشکان خورشیدی

 

نیمه اول

دقیقه 10: ارسال صالح حردانی از سمت راست به داخل محوطه جریمه صنعت نفت با ضربه سر آرمان رمضانی همراه شد که فرزین گروسیان توپ را دفع کرد.

 

دقیقه 11: این بار جعفر سلمانی از سمت چپ و با به هم ریختن خط دفاعی صنعت نفت توپ را به دهانه دروازه فرستاد که مدافعان توپ را دور کردند.

 

دقیقه 12: کرنری نصیب استقلال شد که ارسال توپ به تیر دوم با ضربه سر رافائل سیلوا همراه شد، اما توپ در چارچوب جایی نداشت و به شکلی خطرناک از کنار دروازه به بیرون رفت.

 

دقیقه 18: ارسال یامگا از سمت راست، در محوطه جریمه صنعت نفت به امیرحسین حسین‌زاده رسید که این بازیکن خود را در موقعیت گلزنی قرار داد، اما در ادامه با دخالت یزدان‌دوست و گروسیان، این موقعیت از حسین‌زاده گرفته شد.

 

دقیقه 32: کوین یامگا از سمت چپ ارسالی به تیر دوم دروازه صنعت نفت داشت و امیرحسین حسین‌زاده در شرایطی که فرزین گروسیان عکس‌العملی از خود نشان نداد، توانست دروازه این تیم را باز کند.

 

دقیقه 37: ضربه ایستگاهی که در موقعیتی مناسب برای صنعت نفت فراهم شده بود، توسط محمود مطلق‌زاده به صورت مستقیم به سمت دروازه این تیم شلیک شد که سیدحسین حسینی توپ را دفع کرد.

 

نیمه دوم

دقیقه 53: کرنر ارسالی روی دروازه صنعت نفت روی توپ دوم و در دهانه دروازه به عارف غلامی رسید و این بازیکن موفق شد دروازه را باز کند، اما پرچم کمک داور به نشانه آفساید بالا بود تا این گل مردود شود.

 

دقیقه 56: امیرحسین حسین‌زاده این بار از سمت چپ قصد داشت پایه‌گذار گل تیمش شود، اما توپی که مقابل دروازه به مهدی مهدی‌پور سپرده بود، با دخالت مدافع صنعت نفت و در نهایت ضربه مهدی‌پور به اوت رفت.

 

دقیقه 74: عزیزبک آمانوف پشت محوطه جریمه صنعت نفت اقدام به شوتزنی کرد که ضربه او از کنار دروازه راهی اوت شد.

 

دقیقه 83: کوین یامگا در محوطه جریمه صنعت نفت صاحب موقعیت خوبی شد، اما خروج به موقع گروسیان موقعیت گل را از او گرفت.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------