مصطفوی: گل دوم ما درست بود/در دربی تیمی که شجاع‌تر باشد موفق خواهد بود



اخبار،اخبار جدید،اخبار روز
مربی تیم فوتبال استقلال گفت:از دید کارشناسان داوری و صحنه‌ای که خودم هم چک کردم گل دوم ما هم درست بود، اما مستحق برد با نتیجه بهتری در این بازی بودیم.

به گزارش فارس، صالح مصطفوی پس از پیروزی یک بر صفر استقلال مقابل نفت آبادان در نشست خبری حضور پیدا کرد و اظهار داشت: در هر دو نیمه بازی ما موقعیت‌های بسیار باکیفیتی خلق کردیم و تنها نکته منفی بازی این بود که از فرصت‌های خود به خوبی استفاده نکردیم. بازیکنان تمام تلاش خود را به کار گرفتند. از دید کارشناسان داوری و صحنه‌ای که خودم هم چک کردم گل دوم ما هم درست بود، اما مستحق برد با نتیجه بهتری در این بازی بودیم.

 

وی ادامه داد: این بازی تمام شد و 3 امتیازش را هم گرفتیم. از امشب و فردا تمام تمرکز ما برای بازی با تیم بسیار خوب  و باکیفیت پرسپولیس است که امروز هم برنده شدند و جدی‌ترین رقیب ما برای قهرمانی هستند. امیدوارم در هفته آینده هم بازی خوبی داشته باشیم.

 

مربی تیم فوتبال استقلال درخصوص عملکرد رافائل سیلوا در این بازی، عنوان کرد: او چند جلسه با ما تمرین کرد. امروز هم عملکرد بسیار خوبی داشت و دفاع باتجربه‌ای است. همه بازیکنان حداکثر توان خود را گذاشتند و عملکرد مناسبی داشتند و بازی خیلی خوبی ارائه کردند و برنده شدیم.

 

مصطفوی درخصوص استراتژی استقلال برای بازی با پرسپولیس، عنوان کرد: قبل از بازی هم گفتم که ما بازی به بازی پیش می‌رویم. برای بازی بعد هنوز جلسات فنی برگزار نشده است، اما در دربی تیمی که شجاع‌تر باشد موفق خواهد بود.  ما تیم جوانی داریم و معمولاً بازیکنان جوان‌تر شجاع‌تر هستند.

 

وی در واکنش به اظهارات منصوریان مبنی بر اینکه یک پنالتی تیم نفت در این بازی دیده نشد، گفت: چه بگویم؟ هر دو تیم معتقد به پنالتی بودند. ما یک بر صفر برنده شدیم و یک گل ما هم مردود اعلام شد. این سه امتیاز مبارک هواداران‌مان باشد. بازی بسیار بهتری انجام دادیم و موقعیت‌های زیادی در بازی رفت و برگشت داشتیم و مستحق برد با نتیجه بهتری بودیم. این نظر من است.

 

مربی تیم فوتبال استقلال درخصوص علت غیبت ژستد در بازی امروز، خاطرنشان کرد: مجیدی چند بار در مورد بازیکنان مختلف صحبت کرده است. مجیدی یک سری وظایف فنی به بازیکنان می‌دهد و از تمام بازیکنان رضایت دارد. تصمیماتی که گرفته می‌شود بستگی به شرایط بازی دارد و تمام تصمیمات فنی است.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------