اظهارنظر عجیب آقای دیوانه/ هینن: همراه با کوبیاک هدایت ایران را برعهده می‌گیریم



اخبار،اخبار جدید،اخبار روز
سرمربی سابق تیم ملی والیبال لهستان مدعی شد که قرار است همراه با کوبیاک هدایت تیم ملی ایران را برعهده بگیرد.

به گزارش فارس، ویتال هینن، سرمربی سابق تیم ملی لهستان از طریق شبکه‌های اجتماعی اعلام کرد که پس از پایان فصل باشگاهی به همراه کوبیاک (به عنوان مربی دوم) هدایت تیم ملی ایران را برعهده خواهد داشت!

 

این اظهارنظر در شرایطی مطرح شده است که هم‌اکنون بهروز عطایی هدایت تیم ملی ایران را برعهده دارد. هینن در شرایطی این موضوع را مطرح کرده است که در دنیای والیبال به «دیوانه» شهرت دارد. ضمن اینکه در رقابت‌های اخیر تیم‌های والیبال ایران و لهستان بارها شاهد درگیری لفظی و حتی فیزیکی بین کوبیاک و بازیکنان ایران بودیم.

 

هینن چندی پیش در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، اظهار داشت: برخی‌ها لقب من را «دیوانه کننده» خطاب می‌کنند، اما باید بگویم که من «دیوانه» هستم. من دیوانه والیبال هستم و این موضوع را ایراد نمی‌دانم. به همین دلیل مشکلی با کسانی که این لقب را به من داده‌اند، ندارم. من آدم متفاوتی هستم. شیوه تمرین خاصی دارم و از شاگردانم می‌خواهم که با فشار زیاد تمرینات را دنبال کنند. من دوست دارم که متفاوت باشم.

 

برخی از رسانه‌های بین‌المللی هم این خبر را منتشر کردند و احتمال دادند که این خبر «دروغ اول آوریل» یا همان «دروغ سیزده» باشد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------