'سروش رفیعی' به پرسپولیس پیوست/ قرارداد سرلک تمدید شد



اخبار،اخبار جدید،اخبار روز
هافبک فصل گذشته سپاهان رسما پرسپولیسی شد.

 هافبک فصل گذشته تیم فوتبال سپاهان اصفهان با امضای قرارداد، رسما به عضویت پرسپولیس درآمد.

 

سروش رفیعی پس از اتمام قراردادش با سپاهان و جدایی از این تیم، با عقد قراردادی دو ساله به جمع شاگردان یحیی گل محمدی پیوست.

 

 قرارداد سرلک با پرسپولیس تمدید شد 

 میلاد سرلک و باشگاه پرسپولیس پس از مذاکرات بر سر قرارداد جدید به توافق رسیدند. به این ترتیب؛ همکاری برای یک فصل دیگر ادامه خواهد داشت.

 

"اخبار،اخبار 

 

سرلک: باز هم قراردادم را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ با پرسپولیس تمدید می‌کنم/ در بهترین تیم آسیا باید بهترین لباس را پوشید

 میلاد سرلک پس از تمدید قرارداد خود با باشگاه پرسپولیس اظهار اظهار داشت: خدا را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ شکر، خوشحالم این اتفاق افتاد، از قبل همه چیز قابل پیش‌بینی بود. زیرا صحبت‌ها انجام شده بود،‌امروز هم نهایی شد و از این بابت خیلی خوشحال هستم.

 

وی در مورد اینکه شنیده می‌شود از تیمی قطری هم پیشنهاد داشت، گفت: نه، هیچ صحبتی نبود.

 

هافبک ملی‌پوش پرسپولیس در مورد مدت زمان تمدید قرارداد خود با این تیم پاسخ داد: قرارداد من یک ساله است، ان‌شاءالله باز هم تمدید خواهم کرد، زیرا باعث افتخارم هست که در خدمت پرسپولیس باشم.

 

سرلک در خصوص تیپ خاص خود در زمان تمدید قرارداد با باشگاه پرسپولیس که در رسانه‌ها بازتاب زیادی داشته است، توضیح داد: وقتی به بهترین تیم آسیا می‌آیید باید بهترین لباس خود را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ هم بپوشید.

 

این بازیکن ۲۷ ساله در شهریور سال ۱۳۹۹ با قراردادی دو ساله به جمع سرخپوشان ملحق شد و در این مدت در نزدیک به ۸۰ مسابقه داخلی و آسیایی، سرخپوشان ایران را همراهی کرده است.

 

اولتیماتوم ۷۲‌ ساعته پرسپولیس به یک بازیکن | تصمیم نهایی ات را اعلام کن!

به گزارش همشهری آنلاین، باشگاه پرسپولیس پس از اتمام رقابت‌های فصل گذشته لیگ برتر که با قهرمانی استقلال همراه بود نقل و انتقالات خود را آغاز کرد تا خیلی زود بتواند بازیکنان مد نظر یحیی گل محمدی را جذب کند.

 

سرمربی پرسپولیس همچون تابستان گذشته سجاد شهباززاده را برای حضور در خط حمله این تیم در لیست خرید قرار داد. مدیران باشگاه هم مذاکره با شهباززاده را آغاز کردند و به توافقات اولیه هم با این بازیکن دست یافتند.

 

اسباب‌کشی شهباززاده از اصفهان به تهران نیز احتمال حضور او در پرسپولیس را افزایش داد اما شهباززاده به طرز عجیبی از هفته گذشته مذاکره با پرسپولیس را متوقف کرده است.

 

رضا درویش مدیر عامل باشگاه پرسپولیس که نشان داده است برای جذب بازیکن چندان صبور نیست از مدیر برنامه‌های شهباززاده خواسته تا او را متقاعد کند در سه روز آینده با پرسپولیس قرارداد ببندد در غیر این صورت گزینه‌های دیگر خرید پرسپولیس برای پوشیدن پیراهن این تیم را فعال می‌کند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------