آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

شمسایی: حذف ژاپن شگفتی نبود!

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران معتقد است افغانستان و تاجیکستان شگفتی‌ساز جام ملت‌ها بودند. به گزارش طرفداری،وحید شمسایی بعد از…

واکنش سرمربی آزمون بعد از برد بزرگ مقابل اتلتیکو / غیبت طارمی برای سرمربی پورتو گران تمام شد



اخبار،اخبار جدید،اخبار روز
سرمربی بایرلورکوزن بعد از پیروزی مقابل اتلتیکو مادرید ابراز خوشحالی کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم فوتبال بایرلورکوزن شب گذشته در هفته دوم لیگ قهرمانان اروپا به مصاف اتلتیکو مادرید رفت و با نتیجه 2 بر صفر به پیروزی رسید.

 

سردار آزمون ستاره ایرانی لورکوزن در این بازی مثل چند بازی گذشته نیمکت نشین بود و از دقیقه 89 بازی وارد زمین شد و فرصت کمی برای عرض اندام داشت.

 

 

سیوان سرمربی لورکوزن بعد از این برد ارزشمند،گفت: خیلی خوشحالم که تیم گامی رو به جلو برداشت. درست است ما در این بازی فرصت چندانی نداشتیم ولی این برد باعث خوشحالی هوادارنمان شد.

 

وی افزود: بازی کردن مقابل اتلتیکو بسیار سخت است. مهمترین امر این بود که شما در این بازی تصمیمات درستی بگیرید. فضای ورزشگاه هم به ما کمک کرد و از هوادارنمان به خاطر حمایشان تقدیر و تشکر می کنیم.

  

 غیبت طارمی برای سرمربی پورتو گران تمام شد 

تیم فوتبال پورتو شب گذشته در هفته دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا میزبان کلوب بروژ بلژیک بود و با نتیجه عجیب 4 بر صفر شکست خورد.

 

مهمترین غایب پورتو در این بازی حساس مهدی طارمی ستاره تیم ملی کشورمان بود که در بازی قبل به دلیل دریافت کارت قرمز از این بازی محروم بود.

 

نشریه «رکورد» پرتغال بعد از باخت برد پورتو به رکورد منفی سرخیو کونسیسائو در بازی های خانگی در رقابت های اروپایی پرداخت.

 

این نشریه پرتغالی، نوشت: شکست 4-0 از بزرگترین شکست های خانگی پورتو با هدایت کونسیسائو در رقابت های اروپایی است. پیش از این پورتو شکست 5-0 از لیورپول در سال 2018، شکست 4-1 دوباره مقابل لیورپول در سال 2019 و باخت 5-1 دوباره مقابل لیورپول در فصل گذشته همه زیر نظر کونسیسائو را تجربه کرده بود.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------