آخرین اخبار ورزشی

لیگ برتر انگلیس برابر چلسی ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

توپچی‌ها چلسی را به توپ بستند/ تثبیت صدرنشینی آرسنال

آرسنال در هفته بیست و نهم لیگ برتر انگلیس برابر چلسی به یک پیروزی پرگل رسید. به گزارش ایرنا، تیم‌های آرسنال و چلسی از ساعت…

احمدزاده:مجبور شدم از پرسپولیس شکایت کنم/ واکنش باشگاه پرسپولیس



اخبار،اخبار جدید،اخبار روز
هافبک اسبق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: هرگز دوست نداشتم برای دریافت مطالباتم از طریق قانوان اقدام کنم ولی چاره ای جز این کار نبود.

فرشاد احمدزاده در گفت و گو با فارس، در خصوص اینکه از باشگاه پرسپولیس برای دریافت مطالباتش شکایت کرده است گفت: من مجبور شدم شکایت کنم چون واقعا در این زمینه بی توجهی صورت گرفت.

 

وی افزود: خدا می داند که دلم راضی به این کار نبود. چند سال بود که برای مطالباتم پیگیری می کردم ولی هیچ پیگیری از طرف باشگاه پرسپولیس صورت نگرفت.

 

هافبک جدید سپاهان تاکید کرد: هنوز هم منتظرم تا مسئولان باشگاه پرسپولیس تماس بگیرند تا توافق کنم.به خاطر روزهای خوبی که در پرسپولیس داشتم و هواداران این تیم باز هم دوست دارم مسئولان این باشگاه با نماینده من تماس بگیرند تا توافق کنیم اما اگر آنها تماس نگیرند چاره ای جز پیگیری شکایت ندارم.

 

 دفاعیه پرسپولیس در واکنش به شکایت بازیکن سپاهان

 فرشاد احمد‌زاده به دلیل دریافت نکردن مطالبات زمان حضورش در تیم پرسپولیس از این باشگاه به کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال شکایت کرده است.

 

این کمیته هم پس از دریافت شکایت احمدزاده خواستار توضیح باشگاه پرسپولیس شده که طبق پیگیری‌های فارس سرخ‌پوشان لایحه دفاعی خود را آماده کرده و برای کمیته وضعیت ارسال خواهند کرد. 

 

بازیکن فصل گذشته فولاد که در این فصل به سپاهان ملحق شده حدود 400 میلیون تومان از پرسپولیس طلب دارد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------