پیروانی: هدف این بود که صدر را از پرسپولیس بگیرند/یک تیم می‌خواهد با تیم سن‌پطرزبورگ بازی کند. آن از کجا آمده؟



اخبار،اخبار جدید،اخبار روز
افشین پیروانی پس از دیدار پرسپولیس و آلومینیوم اعتراض تندی به نحوه قضاوت داوران داشت.

به گزارش ورزش سه، افشین پیروانی پس از تساوی پرسپولیس برابر آلومینیوم در جمع خبرنگاران حاضر شد و گفت: صدر جدول را از ما گرفتند و هدف‌شان هم این بود‌. ما اختلاف امتیاز داشتیم و به هر طریقی که توانستند، صدر را از ما گرفتند. ما برای آوردن VAR بی‌عرضه‌ترین هستیم. شک نکنید حالا حالاها نمی‌آید و فقط می‌روند می‌نشینند و جلسه می‌گذارند و شعار می‌دهند VAR. مگر ۵ یا ۱۰ سال پیش VAR بود؟ این را بهانه کرده‌اند و هر کاری دلشان می‌خواهد می‌کنند.

 

او ادامه داد: این وضع قضاوت است؟ ببینید ما چند هفته متضرر شده‌ایم. توقع دارید اعتراض نکنیم؟ نگوییم حق ما را بدهید؟ حق ما را که کسی نمی‌دهد. با این وضع خودمان هم نمی‌توانیم حق‌مان را بگیریم. واقعا برای فدراسیون و کمیته داوران و هر کسی که تصمیم‌گیرنده است، متاسفم. به هدف‌شان رسیدند.

 

سرپرست پرسپولیس در واکنش به اینکه آیا دوست دارند تیم خاصی قهرمان شود، گفت: بحث تیم خاص نیست. دلشان می‌خواهد پرسپولیس قهرمان نشود. پرسپولیس قهرمانی زیاد دارد. بازی حذفی ما را ۹ روز فاصله گذاشتند، چه قدرتی هست؟ مگر روز قرعه‌کشی نگفتند یکم بازی است؟ چرا بازی ما را سوم گذاشتند؟ برای اینکه یک تیم می‌خواهد با تیم سن‌پطرزبورگ بازی کند. آن از کجا آمده؟ در کوران مسابقات، چه کسی بازی دوستانه می‌کند؟ این چه تصمیمی است که می‌گیرید؟

 

پیروانی در واکنش به اینکه گل‌محمدی گفته از این به بعد با تیم امید بازی می‌کند، گفت: من جزو کسانی بودم که گفتم به ولله باید تیم را بیرون می‌آورد‌ این که وضع قضاوت نمی‌شود. انقدر به تیم ظلم می‌کنند؟ ما تیم پرطرفدار هستیم. از خیلی از برخوردها مشخص است که با هدف جلو می‌روند. ببینید وضعیت مالی تیم‌ها چطور است و چگونه هزینه می‌کنند. آن وضع قضاوت است، این برنامه‌ریزی که ۹ روز فاصله است.

 

وی افزود: در کوران مسابقات چرا باید بازی دوستانه بگذارد؟ کجای دنیا وسط فصل که تیم در حال بازی است، یک تیم خارجی را دعوت می‌کنند بازی دوستانه انجام بدهد؟

 

پیروانی در پاسخ به اینکه روسیه توسط فیفا تحریم شده است، گفت: به ما گفته‌اند بازی شما سوم است، چون می‌خواهند یک بازی دوستانه انجام بدهند.

 

او درباره اینکه گل‌محمدی معتقد است تا او سرمربی پرسپولیس است، این تیم قهرمان نخواهد شد، عنوان کرد: آقای گل‌محمدی بهترین مربی ایران است و زحمت خودش را می‌کشد و من از نزدیک می‌بینم و مطمئن باشید تلاش می‌کنیم. یک خبر به تیم‌های رقیب بدهم؛ البته تیم‌های رقیب هم از حق‌شان دفاع می‌کنند. کسانی که می‌خواهند پرسپولیس قهرمان نشود بدانند که ما با تمام قدرت می‌آییم اما جان مادرتان یک مقدار انسان باشید.

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------